دستگاه ساندویچ میکر دو صفحه شیاردار برقی مارک بست

برند : Best Chinese

ابعاد : ۵۹در۴۲در۲۲ سانتیمتر

دستگاه ساندویچ میکر دو صفحه شیاردار مارک BEST ، بیشترین کاربرد برای گریل کردن گوشت ، ساندویچ ، اسنک همچنین دیگر غذاها می باشد و مناسب برای طبخ غذاهای غربی رستورانی ، فست فود ، هتل و فروشگاه ها خواهد بود لذا هم یک ساندویچ ساز خریداری می کنید و هم یک گریل.
صفحه های بالا و پایین دستگاه دارای آبکاری با کیفیت هستند و به راحتی تمیز می گردند و قادر به باز شدن هستند.
سیستم کنترل درجه حرارت مستقل جهت مصرف بهینه انرژی دارای محافظ دمای داخلی که قابل اعتماد و ایمن می باشد.
بدنه از جنس استنلس استیل طراحی و تولید گردیده است.
ولتاژ : ۲۲۰V 50Hz
قدرت : ۳.۶KW
تعداد شیر کنترل درجه حرارت : دو عدد
رنج درجه حرارت : ۵۰to300C
سایز گریل بالا : ۲۱۴در۲۱۴ میلیمتر
سایز گریل پایین : ۴۷۵در۲۳۰ میلیمتر
ابعاد : ۵۹۰در۴۱۵در۲۲۰ میلیمتر
وزن : ۲۹کیلوگرم
با قیمت مناسب و گارانتی تقدیم می گردد.

دستگاه ساندویچ ساز دو صفحه Electric Contact Grill یکی از بهترین مارک اسنک پز می باشد که تحت برند گروه تولیدی تجهیزات آشپزخانه های BEST ارائه می گردد.
دارای ابعاد ۵۹۰*۴۱۵*۲۲۰ میلیمتر
ولتاژ ۲۲۰ولت ۵۰هرتز
قدرت یک و هشت کیلووات
کار با ساندویچ ساز در تجهیزات فست فود ها و کافه ها رایج است و تهیه انواع غذا با ساندویچ ساز یا ترد کردن ساندویچ ها و پخت اسنک با این دستگاه امکان پذیر می باشد ، ساندویچ ساز دستگاهی زیبا با قابلیت تهیه انواع ساندویچ و اسنک و همچنین گریل کردن انواع مواد غذایی می باشد.
ساندویچ ساز مجهز به قفل روی دسته برای بسته شدن کامل دستگاه در حین پخت می باشد ، این قفل موجب عملکرد ایمن دستگاه شده و درضمن موجب بسته شدن لبه ساندویچ ها در حالت پخت مثلثی و ایجاد شیار روی مواد غذایی در حال گریل می گردد ، شیارهای موجود روی صفحه گریل مانع از چسبیدن مواد غذایی به صفحات نچسب شده و پس از گریل نیز ظاهر دلچسبی به غذای شما خواهد داد.
دستگاه این قابلیت را دارد که روغن اضافی درون صفحات از طریق دهانه خروجی تعبیه شده زیر دستگاه درون ظرف مخصوص روغن ریخته تا مواد غذایی شما علاوه بر خوش طعم بودن ، سالم تر نیز باشند ، همچنین ساندویچ ساز مجهز به چراغ های نشانگر می باشد که چراغ قرمز جهت نشان دادن وضعیت روشن و خاموش بودن و چراغ سبز برای نشان دادن این است که صفحات در حال گرم شدن می باشند و پس از گرم شدن کامل صفحات چراغ سبز به نشانه آماده بودن و داغ شدن صفحات خاموش می شود.
ارائه ساندویچ میکر دو صفحه به همراه گارانتی و خدمات پس از فروش تقدیم مشتریان می گردد.

 

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ۰۹۱۹۷۱۶۰۱۷۱ یا ۰۹۱۹۷۱۶۰۱۵۱ کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

جهت اطلاع از قیمت و نحوه خرید می توانید با شماره دفتر مرکزی فروش ۳۶۸۳۳۰۶۷-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.



ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *