ساندویچ ساز وان شف دو درب

برند : Onechef Made in China

پینینی ساندویچ ساز وان شف دو صفحه برقی با دو درب که در کل صفحات گرما یکسان بوده و مناسب برای ساندویچ درست کردن در فست فود و رستوران ایتالیایی می باشد.
وان چف یکی از سریعترین ساندویچ سازها در جهان می باشد و توانسته در مصرف زمان بهینه سازی مناسبی را اعمال نماید این دستگاه مرغوب می تواند ساندویچ ها را در هر ضخامتی طبخ کند درجه تعبیه شده در محصول امکان کنترل و تنظیم را برای کاربر فراهم می سازد. تولید گرما در زمان پخت بصورت یکنواخت و یکسان در سیستم جاریست.
پینینی ساندویچ ساز قابلیت پخت غذاهای دیگر را نیز برای شما امکانپذیر می سازد درب ایمنی محصول بصورت کامل بسته می شود روکش بکار رفته در ساندویچ ساز عایق و از ایمنی بالایی برخوردار است طراحی داخلی بکار رفته در محصول از پوشش نچسب بوده که همین امر تاثیر شگرفی در تمیزی و پاک کردن آسان آن دارد.
دارای درجه تنظیم حرارت

علاوه بر سادگی از زیبایی چشمگیری نیز برخوردار است چراغهای طراحی شده در کالا زمان روشن و خاموش بودن دستگاه را مشخص می کند و سیستم بصورت اتوماتیک در زمان داغ شدن کامل داخل از فعالیت خود باز می ایستد لوله شناور بکار رفته در پینینی ساندویچ ساز ارتفاع پخت و پز را تنظیم می کند.
توصیه می شود در هنگام پخت مقداری روغن و یا کره به سطح داخلی بزنید که شست شو سهل تر گردد قابلیت دسترسی بالا و کاربردی آسان دارد و توانسته از تکنولوژی روز جهان بهره گیرد پینینی ساندویچ ساز کالایی با توانایی بالا و کارا به مدت ۱۲ ماه پشتیبانی و گارانتی می گردد.
ارائه ساندویچ ساز به همراه یک سال گارانتی تجهیزات فست فود و ده سال خدمات پس از فروش تجهیزات آشپزخانه صنعتی تقدیم مشتریان می گردد.

 

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 5,00 out of 5)
Loading...

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ۰۹۱۹۷۱۶۰۱۷۱ یا ۰۹۱۹۷۱۶۰۱۵۱ کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

جهت اطلاع از قیمت و نحوه خرید می توانید با شماره دفتر مرکزی فروش ۳۶۸۳۳۰۶۷-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.



ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *