سرخ کن صنعتی گازی طرح دین

ابعاد : ۸۵در۴۰در۱۱۰ سانتیمتر

سرخ کن طرح دین گازی رستورانی مناسب فست فود جهت سرخ کردن انواع منوی فست فودی سرخ کن طرح Dean که الگوی ساخت و طراحی این محصول سرخکن دین امریکایی می باشد.
سرخ کن طرح دین به صورت دو لگن و دو سبد ساخته می شود که دارای شیر تخلیه و ترموکوبل جهت ایمنی می باشد.
در این سرخکن از بهترین شیرآلات گازی و استیل موجود در بازار استفاده شده است همچنین بدون اغراق می توان گفت سرخکن به گونه ای طراحی شده که نه تنها به لحاظ ظاهر بلکه از نظر کارکرد هم با سرخکن های آمریکایی قابل رقابت باشد.
دستگاه سرخ کن طرح دین با جای دادن ۲ سبد در مخزن ۲۲ لیتری و تنظیم درجه حرارت بین ۲۰۰ تا ۴۰۰ درجه فارنهایت بهترین و با کیفیت ترین سیب زمینی سرخ شده را برای مشتریان شما به ارمغان می آورد.
شیر خروجی روغن تعبیه شده در دستگاه سرخ کن طرح دین باعث سهولت نظافت این دستگاه می شود به این صورت که کافیست با توجه به میزان و نوع مصرف خود هنگام خالی کردن مخزن ۲۲ لیتری خود شیر خروجی را باز کرده و منتظر تخلیه کامل روغن از دستگاه شوید.
دستگاه سرخ کن دین دارای فناوری ترموستات و ترموکوبل نیز می باشد که این فناوری باعث صرفه جویی در هزینه های جانبی شما می شود.

بنا بر سفارش مشتری روی دستگاه سرخ کن طرح دین ترموستات برقی کار گذاشته می شود تا برای درجه بندی دقیق دما مورد استفاده قرار بگیرد.
سرخ کن وسیله ای است که عملیات سرخ کردن مواد غذایی را با سرعت بیشتر و در حرارت معین انجام می دهد این دستگاه که شامل یک المنت گرم کننده و محفظه روغن است در حقیقت سرخ کن های امروزی دارای یک سبد فلزی هستند که غذا داخل آن قرار می گیرد و به همراه آن داخل روغن جوشیده قرار می گیرد.
بدنه از استیل نگیر یا بگیر به سفارش شما مشتریان گرامی ساخته می شود و رویه کار با استیل ۱ و ۱/۱۵ نگیر یا استیل ۳۰۴ طراحی و تولید می گردد.

سوال : چرا همه به دنبال سرخکن آمریکایی هستند ؟
پاسخ : دستگاه های سرخکن آمریکایی و ایتالیایی توانایی بالا بردن دمای روغن در زمان کم را دارند به دلیل اینکه زمانی که ما سیب زمینی های خلال شده و آماده را درون سبد سرخکن قرار می دهیم و وارد روغن داغ می کنیم ، این حجم سیب زمینی باعث پایین آمدن دمای روغن از ۸۰ تا ۱۵۰ درجه سانتی گراد می گردد که دستگاه های سرخکن آمریکایی یا ایتالیایی قابلیت بالا بردن دما را در زمان کم دارند به طوری که کیفیت طبخ حفظ شود و سیب زمینی ها ترد و با کیفیت از داخل سبد بیرون می آیند. این فرآیند به دلیل دارا بودن شعله های با کیفیت و شیرهای درجه یک این دستگاه ها می باشد.
ما با توجه به امکانات موجود سرخکنی طراحی کرده ایم که قابلیت رقابت با سرخکن های آمریکایی و ایتالیایی را داراست به طوری که به صورت تضمینی قابلیت سرخکن های خارجی را دارد.
درعین حال قیمت این محصول نسبت به مشابه خارجی ۵۰% ارزان تر می باشد.

سرخ کن صنعتی یا سرخ کن سیب زمینی جزو تجهیزات پخت رستوران یا تجهیزات پخت فست فود مورد استفاده قرار میگیرد.
سرخ کن صنعتی به صورت ایستاده و سرخ کن رومیزی ساخته می شود.
سرخ کن سیب زمینی در دو مدل سرخ کن تک لگن دو سبد و سرخ کن دو لگن دو سبد ساخته می شود.
سرخ کن صنعتی از جنس استیل می باشد و دارای یک شیر تخلیه برای تخلیه روغن در زیر لگن قرار داده می شود.
سرخ کن آشپزخانه صنعتی از جنس ورق استیل ساخته می شود.
سرخ کن استیل به صورت سفارشی به صورت چند لگن و به همراه توری سرخ کن ساخته می شود.
جنس سرخ کن سیب زمینی از ورق استیل می باشد و از پایه های پروفیل استیل ساخته می شود.
دستگاه سرخ کن رستوران بنا به سفارش مشتری در ابعاد مختلف قابل ساخت می باشد.

ابعاد و ویژگی های سرخ کن صنعتی طرح دین :
سرخ کن های صنعتی طرح دین دارای کابین استیل و با ابعاد ۱۱۰×۷۰×۴۰ سانتیمتر بوده و ظرفیت مخزن سرخ کن این دستگاه ۲۰ لیتر می باشد که با ۳ شعله استیل ، حرارت را به صورت غیرمستقیم و از میان مخزن به توری حاوی ماده غذایی منتقل می کند توری های استیل این دستگاه نیز برای سرخ کردن مواد غذایی است که روغن مواد غذایی توسط همین توری ها گرفته می شود.
این دستگاه به طور کامل از جنس استنلس استیل ۳۰۴ طراحی و ساخته شده است و برای رعایت اصول بهداشت و نگهداری بیشتر روغن دربی مجزا برای آن در نظر گرفته شده است همچنین دستگاه دارای شیر ترموستاتیک است که دمای دستگاه را به صورت خودکار تنظیم می کند و بدون افت دما عمل کرده و کارایی را بالا می برد علاوه بر این دستگاه دارای شیر خروجی تخلیه روغن می باشد که به راحتی می توان روغن مصرف شده و مانده را تخلیه و تعویض کرد.
همچنین این سرخ کن ها با جهت داشتن ترموکوپل دارای سطح ایمنی بالاست همچنین کار با این دستگاه بسیار راحت می باشد.

سرخکن ایستاده سیب زمینی طرح آمریکایی
این دستگاه جهت سرخ کردن انواع مواد غذایی که مهمترین آنها سیب زمینی خلال شده است مورد استفاده می باشد سیستم حرارتی این دستگاه به صورت گازی بوده و دارای سیستم کنترل دما به وسیله ترموستات و ایمنی شعله به وسیله ترموکوپل است.
بدنه دستگاه کاملا از استیل ساخته شده و سبد های آن نیز از توری گالوانیزه است که بصورت سفارشی می توان آب کروم سخت داد.
ظرفیت مخزن روغن آن ۲۰ لیتر می باشد و هر بار میتوان تا ۵ کیلو سیب زمینی را به راحتی سرخ کرد جهت تصفیه روغن این دستگاه به یک شیر تخلیه مجهز شده که بوسیله آن روغن دستگاه جهت صاف کردن به راحتی تخلیه میشود.
ابعاد کلی دستگاه از طول ۸۵ ، از عرض ۴۰ و از ارتفاع ۸۰ سانتیمتر می باشد.
ارائه سرخ کن به همراه یک سال گارانتی تعمیر سرخ کن دین و ده سال خدمات پس از فروش تجهیزات فست فود تقدیم مشتریان می گردد.

 

 

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (2 votes, average: 5,00 out of 5)
Loading...

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ۰۹۱۹۷۱۶۰۱۷۱ یا ۰۹۱۹۷۱۶۰۱۵۱ کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

جهت اطلاع از قیمت و نحوه خرید می توانید با شماره دفتر مرکزی فروش ۳۶۸۳۳۰۶۷-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.



ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *