سینک تمام استیل نگیر کابینت دار

سینک یکی از وسایلی می باشد که در همه مکانی نیاز است. از آشپزخانه ها و رستوران ها گرفته تا خانه و شرکت ها به سینک نیاز دارد. سینک های موجود در بازار دارای مدل های مختلفی می باشند و همچنین اندازه هرکدام فرق می کند. هرکس باید نسبت به مکانی که از سینک استفاده می کند اندازه آن را تعیین کند. هریک از سینک های در بازار دارای ویژگی های مخصوص به خود می باشند و در این مطلب از سایت تجهیزات آشپزخانه وطن می خواهیم به معرفی و بررسی سینک تمام استیل نگیر کابینت دار بپردازیم. با ما همراه باشید.

سینک تمام استیل نگیر کابینت دار

معرفی سینک تمام استیل نگیر کابینت دار:

این سینک یکی از محصولات پر فروش و پر طرفدار مجموعه است. این سینک به صورت تمام استیل طراحی و ساخته شده است که استیلی که در ساخت این سینک به کار رفته است بسیار با کیفیت می باشد و همچنین ضدزنگ و نگیر است. یکی از مزیت های این سینک این است که دارای کابینت می باشد و بسیاری از افراد به خاطر کابینت دار بودن این سینک این محصول را تهیه می کنند.

اندازه این سینک مناسب می باشد و برای بسیار از مکان ها مناسب می باشد. از این سینک در مکان های زیر می توان استفاده کرد و کاربردی می باشد.

  • آشپزخانه رستوران ها
  • آشپزخانه های صنعتی
  • تالار ها
  • هتل ها
  • مسافر خانه ها
  • آشپزخانه یا آبدارخانه شرکت ها
  • و هرجایی که به سینک نیاز دارند می توان از این سینک استفاده کرد.

این محصول مانند تمام محصولات مجموعه تجهیزات آشپزخانه وطن دارای کیفیت بسیار بالا است و نسبت به کیفیت بالایی که دارد، دارای قیمت مناسب می باشد.

شما کاربران عزیز از سراسر ایران می توانید این سینک را سفارش دهید و مجموعه به سراسر ایران ارسال می کند.

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ۰۹۱۹۷۱۶۰۱۷۱ یا ۰۹۱۹۷۱۶۰۱۵۱ کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

جهت اطلاع از قیمت و نحوه خرید می توانید با شماره دفتر مرکزی فروش ۳۶۸۳۳۰۶۷-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.



ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *