فریزر طرح جزیره جهت نگهداری گوشت و پروتئین

یکی از مواد غذایی که نگهداری آنها بسیار مهم می باشد، گوشت و پروتئین ها است. این مواد غذایی باید سرمای لازم به آنها رسد تا خراب نشوند و اگر نیاز است که به مدت طولانی نگهداری شوند باید حتما داخل فریزر قرار داده شود. یخچال و فریزر های گوناگونی طراحی و ساخته شده است که هر کدام دارای  ویژگی های مخصوص به خود می باشند. امروزه با پیشرفت تکنولوژی برای هر وع مواد غذایی یخچال و فریزر خاصی طراحی می کنند تا متناسب با آن مواد غذایی سرما به آنها برسد. در این مطلب می خواهیم به معرفی و بررسی فریزر طرح جزیره جهت نگهداری گوشت و پروتئین بپردازیم. با ما همراه باشید.

فریزر طرح جزیره جهت نگهداری گوشت و پروتئین

فریزر طرح جزیره جهت نگهداری گوشت و پروتئین:

این فریز همانطور که گفته شده است برای نگهداری گوشت و پروتئین طراحی و ساخته شده است. طرح این فریزر جزیره می باشد. این فریز از فاسد شدن گوشت ها و پروتئین ها به خوبی جلوگیر می کند و علاوه بر اینکه از فاسد شدن جلوگیری می کند آنها را تازه نیز نگه می داردو طرح این فریزر جزیره می باشد.

در ساخت این فریزر ار قطعات و وسایل بسیار با کیفیت و مرغوب استفاده شده است و خرابی آن بسیار کم می باشد. بدنه این فریزر سرما را داخل خود نگه می دارد و از بیرون رفتن سرما جلوگیری می کند. این ویژگی باعث می شود که فریزر کمتر روشن شود و برق و انرژی کمتری مصرف شود. از این فریزر می توان در رستوران ها، هتل ها، تالار ها و… استفاده کرد و یک وسیله ضروری برای آنها است. این فریزر مانند تمام محصولات مجموعه تجهیزات آشپزخانه وطن دارای کیفیت بسیار بالا است و نسبت به کیفیت بالایی که دارد، دارای قیمت مناسب می باشد.

شما کاربران عزیز از سراسر ایران می تواند این فریزر را سفارش دهید و مجموعه با بالاترین کیفیت به سراسر ایران ارسال می کند.

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ۰۹۱۹۷۱۶۰۱۷۱ یا ۰۹۱۹۷۱۶۰۱۵۱ کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

جهت اطلاع از قیمت و نحوه خرید می توانید با شماره دفتر مرکزی فروش ۳۶۸۳۳۰۶۷-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.



ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *