فر ریلی پیتزا دو ردیفه نود تایی کویر

برند : کویر تکنولوژی ساخت ایران

ابعاد : ۱۷۰در۱۲۰در۱۰۰ سانتیمتر

فر ریلی پیتزا با توان پخت نود پیتزا در ساعت که مهمترين مزيت فر پیتزای کویر نسبت به رقباي بازار تمام استيل بودن است متاسفانه خيلي از همكاران كوره دستگاه را از اهن يا چدن و در بعضي از موارد حتي قسمتهاي داخلي را از ورقهاي گالوانيزه استفاده ميكنند كه فوق العاده عمر كوتاه و استحلاك خيلي بالايي دارند.
اما در مورد پخت سيستم اصلي فر هاي كوير سيستم پخت غير مستقيم به وسيله گردش هواي گرم ميباشد
اين سيستم فوق العاده در مصرف انرژي با صرفه و در عين حال در پخت عالي و كل سطح ريل را تحت پوشش قرار داده و پخت يكنواختي به وجود مياورد.
مورد بعدي وزن دستگاه كه بر اساس استيل بودن ان از ٢٦٠ تا ٤٠٠ كيلو ميباشد كه اوزان با احتساب تمام سيستم نصبي روي ان ارايه ميشود اما در رقباي بازار معمولا به علت استفاده از اجر نسوز يا اهن يا چدن اين وزن بين ١٠٠ تا ٣٠٠ كيلو سنگينتر ميشود.
اما از نظر لوازم برقي و گالري بهترين برندهاي اصلي دنيا در اين دستگاه ها استفاده ميشود و تنها نكته حائز أهميت استفاده از ترانس براي گرفتن نواسانات برقي و عدم اسيب ديدن لوازم در اثر نوسان ميباشد.
و مهمترين مزيت ما خدمات ما ميباشد اما نكته مهم در مورد خدمات استفاده اصولي از دستگاه و دوم عدم بدهي خريدار ميباشد
برندهاي معروفي مثل شاورما ، نيو شاورما ، پاپيلو ، وان ، جردن ، خورشيد ، فوكا ، فيش اند چيپس از خدمات ما استفاده ميكنند كه باعث خرسندي و تلاش بيشتر گروه كوير در راستاي بهبود خدمات و كيفيت ميباشد
همچنين دوستان عزيز با عنايت خداوند به زودي برند ما رو در كشورهاي اروپايي هم خواهيد ديد كه حتما انگليس يكي از اين كشورها مي باشد.
دو رديفه ٩٠ تايي

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارائه فر پیتزا ریلی به همراه ۱سال گارانتی و ۱۰سال خدمات پس از فروش تجهیزات فست فود تقدیم مشتریان عزیز می گردد.

 

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 5,00 out of 5)
Loading...

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ۰۹۱۹۷۱۶۰۱۷۱ یا ۰۹۱۹۷۱۶۰۱۵۱ کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

جهت اطلاع از قیمت و نحوه خرید می توانید با شماره دفتر مرکزی فروش ۳۶۸۳۳۰۶۷-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.



ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *