آکواریوم ماهی زنده طول ۱.۵ متری

امروزه افراد به دنبال غذاهای تازه هستند و از غذا های فریز شده دوری می کنند. یکی از غذا هایی که اکثر افراد مصرف می کنند ماهی است. معمولا ماهی را فریز می کنند و به محل های دیگر برای فروش می برند و بسیار از افراد به اینجور ماهی ها علاقه ندارند و دوست دارند ماهی را تازه بخورند. یکی از روش های فروش ماهی زنده استفاده از آکواریوم های ماهی زنده است که افراد ماهی را به صورت تازه از آکواریم می گیرند و مصرف می کنند. در این مطلب از سایت تجهیزات آشپزخانه وطن می خواهیم به معرفی و بررسی آکواریوم ماهی زنده طول ۱.۵ متری بپردازیم. با ما همراه باشید.

آکواریوم ماهی زنده طول ۱.۵ متری

معرفی و بررسی آکواریوم ماهی زنده طول ۱.۵ متری:

این آکواریم برای نگهداری ماهی زنده طراحی و ساخته شده است. طول این آکواریوم یک و نیم متر می باشد که اندازه مناسبی است و جای زیادی را اشغال نمی کند. در قسمت جلوی این آکواریم دارای نمای سی ان سی می باشد که بسیار زیبا و لاکچری است و به مغازه مرغ و ماهی فروشی نمای جذابی می دهد. 

در ساخت این آکواریم از قطعات و وسایل بسیار با کیفیت و مرغوب استفاده شده است و خرابی آن بسیار کم می باشد. داخل این آکواریم لامپ قرار داده شده است و نور کافی دارد و مشتریان می توانند به راحتی ماهی های داخل آن را ببینند. این دستگاه دارای پایه های چرخدار است که به راحتی می توانید این آکواریم را جابجا کنید.

این آکواریم مانند تمام محصولات مجموعه دارای کیفیت بسیار بالا است و نسبت به کیفیت بالایی که دارد، دارای قیمت مناسب می باشد. مجموعه تجهیزات آشپزخانه وطن دارای تضمین قیمت و کیفیت می باشد و شما می توانید با اطمینان کامل این محصول را تهیه کنید. همچنین ناگفته نماند که مجموعه دارای خدمات پس از فروش نیز می باشد.

شما کاربران عزیز از سراسر ایران می توانید این محصول را سفارش دهید و مجموعه با بالاترین کیفیت به سراسر ایران ارسال می کند.

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ۰۹۱۹۷۱۶۰۱۷۱ یا ۰۹۱۹۷۱۶۰۱۵۱ کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

جهت اطلاع از قیمت و نحوه خرید می توانید با شماره دفتر مرکزی فروش ۳۶۸۳۳۰۶۷-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.



ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *