اجاق ۴ شعله خورشت پز فردار سفارشی با میزکار

اجاق یکی از وسایل ضروری برای هر مکانی می باشد و بیشتر رستوران ها و آشپزخانه ها به اجاق نیاز دارند. اجاق ها در مدل و اندازه های مختلف طراحی و ساخته می شوند که هر کدام دارای ویژگی های مخصوص به خود می باشند. یکی از موارد بسیار مهم در اجاق تعداد شعله ای است که یک اجاق گاز دارد و بسیاری از افراد اجاق را بر اساس تعداد شعله انتخاب می کنند. در این مطلب از تجهیزات آشپزخانه وطن می خواهیم به معرفی و بررسی اجاق ۴ شعله خورشت پز فردار سفارشی با میزکار بپردازیم. با ما همراه باشید.

اجاق ۴ شعله خورشت پز فردار سفارشی با میزکار

معرفی اجاق ۴ شعله خورشت پز فردار سفارشی با میزکار:

این اجاق یکی از اجاق های پرفروش و پرطرفدار مجموعه است زیرا دارای ویژگی های بسیار زیادی در کنار هم می باشد در ادامه بیشتر با این اجاق آشنا می شویم. اجاق های موجود در بازار معمولا کته پز یا خورشت پز هستند و این مدل اجاق خورشت پز است و دارای چهار شعله می باشد. این تعداد شعله مناسب می باشد. در کنار این چهار شعله یک میز کار است که بسیار کاربردی می باشد و همچنین دارای فر است. به دلیل داشتن میز کار و فر این اجاق بسیار کاربردی شده است و جز محصولات پرفروش مجموعه قرار گرفته است.

در ساخت این اجاق از قطعات و وسایل بسیار با کیفیت و مرغوب استفاده شده است و خرابی آن بسیار کم است. از این اجاق می توان در هتل ها، رستوران ها، تالار ها و… استفاده کرد.  این اجاق مانند تمام محصولات مجموعه دارای کیفیت بسیار بالا است و نسبت به کیفیت بالایی که دارد، دارای قیمت مناسب می باشد. مجموعه تجهیزات آشپزخانه وطن دارای تضمین قیمت و کیفیت می باشد و شما می توانید با اطمینان کامل این محصول را تهیه کنید.

شما کاربران عزیز از سراسر ایران می توانید این محصول را تهیه کنید و مجموعه با بهترین کیفیت به سراسر ایران ارسال می کند.

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ۰۹۱۹۷۱۶۰۱۷۱ یا ۰۹۱۹۷۱۶۰۱۵۱ کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

جهت اطلاع از قیمت و نحوه خرید می توانید با شماره دفتر مرکزی فروش ۳۶۸۳۳۰۶۷-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.



ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *