ترازو محک دیجیتال

 

ترازو محک سی و پنج کیلویی با ظرفیت سی و پنج کیلوگرم که دارای صفحه دیجیتال و کیبرد و سینی استیل می باشد و مناسب برای فروشگاه و سوپرمارکت بوده و با گارانتی و خدمات پس از فروش تقدیم می گردد.
ترازو محک ۳۵ کیلویی طراحی و تولید شده توسط کارخانه محک می باشد که سالهای بسیاری است که در زمینه ی ترازو دیجیتال در حال فعالیت می باشد ترازو محک با رنگ های متنوع دامنه ی انتخاب فروشگاه را افزایش می دهد شرکت محک با طراحی فوق العاده ی ترازو محک توانسته یک دهه پر فروش ترین ترازو با کیفیتی استاندارد را به مشتریان خود ارائه دهد.
ترازو محک با مفهوم ترازو دیجیتال دارای ظرفیت ۳۵ کیلو گرم می باشد که با ظرفیت ۵۰ کیلو گرم خود از نظر ظاهر و ساختار داخلی تفاوتی ندارد رازو دارای دقت بالا در توزین می باشد و با رعایت حساسیت ۲ گرم در مدت توزین موجب جلو گیری از خطا می گردد ترازو دیجیتالی محک قابلیت تنظیم در حساسیت های توزین دیگر را دارد و دقت های قابل انتخاب در ترازو ۲ گرم ، ۵ گرم و ۱۰ گرم می باشد که کمتر از ۵ یا ۱۰ استفاده می گردد.
ترازو فروشگاهی معرفی شده با قیمت بسیار مناسب و کیفیت کار بالا می باشد که پس از سالها کارکرد قیمت خود را در بازار حفظ کرده و قادر به استفاده ی مدام به مدت ۱۵ سال می باشد ، ترازو دیجیتال فروشگاهی با کمترین هزینه به مدت طولانی قابل استفاده می باشد و باتری پشتیبان ترازو به مدت ۶ ساعت امکان کارکرد دارد.
ترازو محک ۳۵ کیلویی
ترازو محک با ظرفیت ۳۵ کیلو گرم و دقت ۲ گرم در توزین دارای امکان اتصال به پرینتر جانبی می باشد که اطلاعات فروش ترازو را از طریق کابل و اتصال به پرینتر محک به صورت فاکتور گزارش می دهد.
دقت بالا در توزین کالا و سرعت مناسب در پایدار شدن وزن
نمایشگر کاملا واضح led با وضوح بالا
ترازوی علمک دار ساده قابل استفاده به صورت رومیزی
ترازوی محک دارای دقت فوق العاده ی ۲ گرم در توزین مواد تا ظرفیت ۵۰ کیلو گرم
بدنه پوشیده شده از پلاستیک فشرده با امکان انتخاب رنگ
سینی دستگاه در دو مدل تخت و لبه دار
دارای ۳۵ حافظه ی مستقیم و ۱۰۰۰ حافظه ی غیر مستقیم
دارای باطری ترازو جهت استفاده در زمان قطع برق شهر
محاسبه ی مبلغ نهایی
ثبت قیمت کالا در حافظه ترازوی محک
دارای سه نمایشگر وزن ، قیمت ، قیمت کل
ترازوی فروشگاهی محک ساخت ایران

 

ترازو محک ۳۵ کیلو گرمی دارای بدنه ای کاملا پلاستیکی از جنس پلاستیک فشرده می باشد که در برابر فشار و ضربه تقریبا مقاوم می باشد تمام بدنه ی این دستگاه یکپارچه و به صورت براق می باشد که در برابر نور خورشید مقاوم بوده و تغییر رنگ نمی دهد.
صفحه نمایش ترازو محک کاملا واضح بوده و از led های قرمز رنگ ریز تشکیل شده است که وضوح دید را افزایش می دهند ، نمایشگر ها در سه ردیف زیر هم قرار گرفته که وزن ، قیمت و قیمت کل را نمایش می دهند.
یکی از قسمت های ترازو کیبرد می باشد که از این طریق قیمت را وارد حافظه می نمایند ، خاصیت کیبرد محک لمسی می باشد و استفاده از آن به راحتی امکان پذیر است.
ترازو دارای حافظه داخلی می باشد که اطلاعات قیمت کالا در آن ذخیره می گردد در ترازو محک حافظه های مستقیم ۳۵ عدد و حافظه ی غیر مستقیم ۱۰۰۰ عدد می باشد.
زمان استفاده از ترازو برای هر عملیات صدایی از دستگاه بیرون می آید که به بوق تایید معروف می باشد و در صورت اضافه بار این صدا جهت هشدار می باشد.
پورت rf232 خروجی جهت انتقال اطلاعات فروش از ترازو به کامپیوتر می باشد که از طریق نرم افزار و کابل به نتیجه می رسد.
باتری جهت استفاده در زمان های اضطراری می باشد که برق ترازو قطع می شود و با داشتن باتری دستگاه بدون برق از باتری پشتیبان تغذیه می نماید.
ترازو محک با ظرفیت ۳۵ کیلو گرم دارای ۲۵ ماه گارانتی می باشد این ترازو دارای ظاهر شکیل و کاربری ساده می باشد و به دلیل اختلاف کم قیمت ترازو ۳۵ کیلو گرم و ۵۰ کیلو گرم معمولا از ترازو ۵۰ کیلو گرم این مدل استفاده می نمایند ابعاد این دو دستگاه یک سایز می باشد.
ترازوی محک یک برند شناخته شده و محبوب در صنعت ترازوی فروشگاهی و باسکول می باشد کیفیت ترازو محک با در نظر داشتن قیمت ترازو بالا است و گارانتی ۲۴ ماه ی دستگاه به محبوبیت این برند می افزاید.
ارائه ترازو آشپزخانه به همراه گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش تجهیزات آشپزخانه صنعتی تقدیم مشتریان می گردد.

 

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 5,00 out of 5)
Loading...

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ۰۹۱۹۷۱۶۰۱۷۱ یا ۰۹۱۹۷۱۶۰۱۵۱ کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

جهت اطلاع از قیمت و نحوه خرید می توانید با شماره دفتر مرکزی فروش ۳۶۸۳۳۰۶۷-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.



ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *