خط وسایل فست فود نما منحنی سلف سرویس

ابعاد : طول حدود ده متر

 

خط کامل فست فود در ابعاد سفارشی و مطابق با فضا و متراژ درخواستی مشتری قابل ساخت است ، خط کامل فست فود شامل کانتر سرد ، کانتر گرم ، کانتر ساده ، هود ، فر اغذیه ، تاپینگ و ریل هدایت غذا می باشد که جنس بدنه از استیل خش دار بوده و دارای نورپردازی LED و درج لوگو طبق سفارش می باشد.
خط فستفود یکی از با اهمیت ترین و اساسی ترین سوال هایی که برای سرمایه گذاران ما در زمینه راه اندازی فست فود پیش خواهد آمد اطلاع از لیست دستگاه ها و تجهیزات فست فود می باش البته بدیهی است که برای راه اندازی هر کسب و کاری شما نیازمند دستگاه ها ، تجهیزات و به طور کلی ملزومات آن کسب و کار هستید که در این بازه شغلی فست فود به دلیل پیچیدگی و تنوع زیاد خط تولید از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد.
کانترساده و تاپینگ پیتزا برای نگهداری و آماده نگه داشتن مواد اولیه به گونه ای کاملا بهداشتی استفاده می شود.
تاپینگ جهت نگهداری مواد آماده سازی شده برای برگر ، ساندویچ و کباب ترکی و پیتزا می باشد که با نمای طرح دار و نورپردازی شده ساخته می شود.
جنس بدنه تمام استیل و قسمت هایی دارای شیشه می باشد که به زیبایی ان می افزاید.
نمای دستگاه با CNC قابل طراحی است که شامل طراحی لوگو یا نام تجاری شما می باشد ، قسمت CNC شده ی دستگاه با نور مخفی قابل زیباسازی هست.

خط کامل فست فود ، خط فست فود تاپینگ و کانترساده تاپینگ پیتزا برای نگهداری و اماده نگاه داشتن مواد اولیه و تاپ کردن پیتزا به صورت کاملا بهداشتی استفاده می شود تاپینگ جهت نگهداری مواد آماده شده برای ساندویچ ، برگر و کباب ترکی و پیتزا می باشد که با نمای طرح دار و نورپردازی شده است.
شامل کانتر سرد ، کانتر گرم ، کانتر ساده و ریل هدایت غذا
خط کامل سلف سرویس شیشه و استیل
نمای CNC با نور مخفی

لوازم به همراه گارانتی و خدمات پس از فروش ارائه می گردند.

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (3 votes, average: 5,00 out of 5)
Loading...

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ۰۹۱۹۷۱۶۰۱۷۱ یا ۰۹۱۹۷۱۶۰۱۵۱ کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

جهت اطلاع از قیمت و نحوه خرید می توانید با شماره دفتر مرکزی فروش ۳۶۸۳۳۰۶۷-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.



ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *