دستگاه آبغوره و لیمو و انار پرسی تمام استیل

بعضی از مواد غذایی است که تمام افراد آنها را مصرف می کنند و همچنین در پخت بسیار از غذا ها به آنها نیاز می باشد. این مواد غذایی آبغوره، لیوم و انار پرسی می باشد. برای به دست آوردن این مواد غذایی دستگاه های مختلفی و در اندازه و مدل های مختلف طراحی و ساخته شده است. در این مطلب از سایت تجهیزات آشپزخانه وطن می خواهیم به معرفی و بررسی دستگاه آبغوره و لیمو و انار پرسی تمام استیل بپردازیم. با ما همراه باشید.

دستگاه آبغوره و لیمو و انار پرسی تمام استیل

دستگاه آبغوره و لیمو و انار پرسی تمام استیل:

این دستگاه برای آبغوره و لیمو و همچنین انار پرسی طراحی و ساخته شده است. این دستگاه یکی از محصولات پرفروش است و همچنین جز محصولات پرطرفدار می باشد که بسیار از افراد این دستگاه را برای مغازه خود تهیه می کنند. بدنه این دستگاه تمام استیل می باشد و استیلی که در ساخت این دستگاه به کار رفته است بسیار با کیفیت و مرغوب است.

در ساخت این دستگاه از قطعات و وسایل بسیار با کیفیت و مرغوب استفاده شده است که خرابی آن بسیار کم می باشد. این دستگاه در مدل های مختلف طراحی شده است که با سه مدل آن در ادامه آشنا می شویم.

مدل اول:

دهنه این مدل ۱۴ سانتیمتر می باشد و موتور استفاده شده در ساخت این مدل دارای قدرت ۱٫۵ اسب می باشد. این مدل از این دستگاه دارای گیربکس تیپ ۸۶ می باشد و همچنین گنجایش مخزن بار آبگیری آن ۱۰ لیتر است. دارای شیر مخزن آبگیری می باشد و همچنین دارای ماردون و توری نگیر می باشد. این دستگاه در ساعت می تواند ۲۵۰ کیلو آبگیری انجام دهد.

مدل دوم:

دهنه این مدل ۱۵ سانتیمتر می باشد و موتور استفاده شده در ساخت این مدل دارای قدرت ۲ اسب می باشد. این مدل از این دستگاه دارای گیربکس تیپ ۸۶ می باشد و همچنین گنجایش مخزن بار آبگیری آن ۱۲ لیتر است. دارای شیر مخزن آبگیری می باشد. این دستگاه در ساعت می تواند ۳۵۰ کیلو آبگیری انجام دهد.

مدل سوم:

دهنه این مدل ۱۹ سانتیمتر می باشد و موتور استفاده شده در ساخت این مدل دارای قدرت ۳ اسب می باشد. این مدل از این دستگاه دارای گیربکس تیپ ۱۱۰ می باشد و همچنین گنجایش مخزن بار آبگیری آن ۱۵ لیتر است. دارای شیر مخزن آبگیری می باشد. این دستگاه در ساعت می تواند ۷۰۰ الی ۸۰۰ کیلو آبگیری انجام دهد.

شما کاربران عزیز می توانید از سراسر ایران این محصول را سفارش دهید و مجموعه با بالاترین کیفیت به سراسر ایران ارسال می کند.

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (2 votes, average: 5,00 out of 5)
Loading...

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ۰۹۱۹۷۱۶۰۱۷۱ یا ۰۹۱۹۷۱۶۰۱۵۱ کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

جهت اطلاع از قیمت و نحوه خرید می توانید با شماره دفتر مرکزی فروش ۳۶۸۳۳۰۶۷-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.



ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *