دستگاه انگور دان کن تمام استیل – موتور ۳ اسب

یکی از دستگاه های کاربردی که امروزه برای مغازه های میوه فروشی و مغازه هایی که به انگور دانه شده نیاز دارند، مناسب می باشد دستگاه انگور دان کن است. دستگاه های بسیار زیادی طراحی و ساخته شده است که هرکدام دارای ویژگی های متناسب با خود می باشند.در این مطلب می خواهیم به معرفی و بررسی دستگاه انگور دان کن تمام استیل – موتور ۳ اسب بپردازیم. با ما همراه باشید.

دستگاه انگور دان کن تمام استیل - موتور ۳ اسب

معرفی دستگاه انگور دان کن تمام استیل – موتور ۳ اسب:

این دستگاه یکی از دستگاه های خاص مجموعه می باشد که بسیار با کیفیت می باشد. این دستگاه دارای بدنه تمام استیل می باشد که استیلی که در ساخت این دستگاه استفاده شده است بسیار با کیفیت می باشد و البته ناگفته نماند که ضد زنگ است و نسبت به آب حساس نیست. موتور استفاده شده در ساخت این دستگاه ۳ اسب می باشد که قدرت کافی برای دان کردن انگور ها را دارد. این دستگاه انگور دان کن دارای پمپ مکش می باشد که به راحتی انگور ها از داخل محفظه پایین می رود و همچنین یکی دیگر از ویژگی های این دستگاه این است که به صورت سه محور طراحی و ساخته شده است.

 

دستگاه انگور دان کن

این دستگاه انگور دان کن مانند تمام محصولات مجموعه تجهیزات آشپزخانه وطن دارای کیفیت بسیار بالا می باشد و نسبت به کیفیت بالایی که دارد، دارای قیمت مناسب می باشد و همچنین در این دستگاه دارای پایه های چرخدار می باشد و شما می توانید به راحتی این دستگاه را جابجا کنید. این دستگاه دارای اندازه مناسبی می باشد و جای بسیار کمی اشغال می کند. مجموعه دارای تضمین قیمت و کیفیت می باشد و شما می توانید با اطمینان کامل این محصول را تهیه کنید.

شما کاربران عزیز از سراسر ایران می توانید این محصول را سفارش دهید و مجموعه با بالاترین کیفیت به سراسر ایران ارسال می کند.

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ۰۹۱۹۷۱۶۰۱۷۱ یا ۰۹۱۹۷۱۶۰۱۵۱ کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

جهت اطلاع از قیمت و نحوه خرید می توانید با شماره دفتر مرکزی فروش ۳۶۸۳۳۰۶۷-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.



ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *