دستگاه تفت تخمه حلزونی دیگ استیل ۷ کیلویی

تخمه جز تنقلاتی است که افراد بسیار زیاد مصرف می کنند. می توان گفت یکی از تنقلاتی که در تمام مهمانی ها وجود دارند و از نوجوانان تا بزرگسالان دوست دارند تخمه بخورند. حتی افراد در زمان تماشای فوتبال و همچنین تماشای فیلم تخمه می خورند. به همین دلیل تخمه یکی از پرمصرف ترین تنقلات است. همه سوپر مارکت ها، هایپرمارکت ها و مغازه های فروش مواد غذایی تخمه دارند. تخمه برای این که مزه خوب و دلچسبی داشته باشید باید حتما تفت داده شود. زمانی که حجم تخمه بسیار زیاد می باشد تفت دادن تخمه به صورت دستی کاری دشوار و سخت می باشد. به همین دلیل دستگاه های بسیار زیادی برای تفت تخمه طراحی و ساخته شده است. در این مطلب می خواهیم به معرفی و بررسی دستگاه تفت تخمه حلزونی دیگ استیل ۷ کیلویی بپردازیم. با ما همراه باشید.

دستگاه تفت تخمه حلزونی دیگ استیل ۷ کیلویی

معرفی و بررسی دستگاه تفت تخمه حلزونی دیگ استیل ۷ کیلویی:

این دستگاه یکی از دستگاه بسیار با کیفیت مجموعه است که دارای طرفداران بسیار زیادی می باشد و همچنین ناگفته نماند که یکی از پرفروش ترین دستگاه های تفت تخمه می باشد. این دستگاه به صورت حلزونی طراحی و ساخته شده است و دیگ آن از جنس استیل می باشد. استیلی که در ساخت این دستگاه استفاده شده است بسیار با کیفیت و مرغوب می باشد. دیگ این دستگاه ۷ کیلویی می باشد که اندازه مناسبی می باشد و افراد می توانند به راحتی ۷ کیلو تخمه را تفت دهند.

در ساخت این دستگاه از قطعات و وسایل بسیار با کیفیت و مرغوب استفاده شده است و خرابی آن بسیار من می باشد و همچنین برای این دستگاه پایه های چرخدار قرار داده شده است و شما می توانید به راحتی این دستگاه تفت تخمه را جابجا کنید. این دستگاه مانند تمام محصولات مجموعه تجهیزات آشپزخانه وطن دارای کیفیت بسیار بالا است و نسبت به کیفیت بالایی که دارد، دارای قیمت مناسب می باشد ، همچنین مجموعه دارای تضمین قیمت و کیفیت می باشد و شما می توانید با اطمینان کامل این محصول را تهیه کنید.

شما کاربران عزیز از سراسر ایران می توانید این محصول را سفارش دهید و مجموعه با بالاترین کیفیت به سراسر ایران ارسال می کند.

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ۰۹۱۹۷۱۶۰۱۷۱ یا ۰۹۱۹۷۱۶۰۱۵۱ کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

جهت اطلاع از قیمت و نحوه خرید می توانید با شماره دفتر مرکزی فروش ۳۶۸۳۳۰۶۷-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.



ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *