دستگاه خمیر گیر چهل کیلوگرمی نانوایی

ابعاد : ۹۵در۶۰در۸۰ سانتیمتر

دستگاه همزن خمیر چهل کیلویی استیل دستگاه خمیر گیر با گنجایش آرد ۲۵ کیلوگرم ، ظرفیت خمیر ۴۰ کیلوگرم ، قدرت موتور ۰.۷۵ کیلووات ، وزن ۷۰ کیلوگرم ، خمیر همزن ۴۰ کیلویی استیل با ظرفیت مخزن ۴۰ کیلوگرم ، ابعاد طول ۹۵ دهنه دیگ ۶۰ ارتفاع ۸۰ سانتیمتر ، عمق دیگ ۳۳ سانتیمتر ، قدرت موتور ۰.۵ کیلو وات ، مقدار برق مصرفی ۲۲۰ ولت ، وزن دستگاه ۱۵۰ کیلوگرم می باشد ، میکسر از جمله تجهیزاتی که هم در فست فود ها و هم در رستوران ها و کبابی ها کاربرد دارد دستگاه خمیرگیر ، خمیر زن یا میکسر می باشد ، در فست فود ها به منظور تهیه خمیر پیتزا و در رستوران ها و کبابی ها برای آماده سازی و میکس کردن مایه کباب از این دستگاه استفاده می شود.
خمیرگیر نانوایی با بهترین کیفیت ارائه می گردد ، انواع خمیرگیر در ظرفیت های ۸ ، ۱۵ ، ۴۰ ، ۶۰ ، ۹۰ ، ۱۲۰ ، ۱۸۰ و ۲۴۰ کیلوگرم خمیر موجود می باشد ، این خمیرگیر ها در انواع مختلف با پاتیل و پارو استیل یا آلومینیوم موجود می باشد.
خمیر گیر شیرینی و خمیر گیر رستوران از جنس استیل با قیمت مناسب تقدیم مشتریان می شود.
دستگاه خمیر گیر در دو نوع استیل و آلومینیوم با ظرفیت و قدرت های متفاوت تولید می گردد.
دستگاه میکسر گوشت یا دستگاه خمیر گیر که با نام های دیگری همچون دستگاه میکسر گوشت ، دستگاه مکینه ، دستگاه هم زن ، دستگاه خمیر کن نیز شناخته می شود ، توانايي ميکس مخلوط پياز و ادويه به گوشت و ورز آوری آن ظرف مدت ۱۵ تا ۲۰ دقيقه ، بدون جداسازی چربی گوشت را دارا می باشد.

خمیر گیر ۴۰ کیلوئی
مشخصات دستگاه خمیر گیر ۴۰ کیلویی :
دینام خارج دستگاه
دیگ و پارو استیل
دینام خارج دستگاه
وزن دستگاه : ۷۰ کیلوگرم
قدرت موتور : ۱ اسب بخار
ظرفیت: ۲۰ کیلو گرم آرد ، ۴۰ کیلو گرم خمیر
ابعاد: ۷۷ ارتفاع * ۶۰ طول *۲۶ عرض

این دستگاه ها که جهت بارآوردن و هم زدن خمیر مورد استفاده قرار می گیرد ، در ابعاد و سایزهای مشخص و در دو مدل آلومنیوم و استیل تولید شده است.
کلیه مدل ها خمیر گیر دارای موتور صنعتی و وان استیل می باشد.
ارائه انواع دستگاه خمیر گیر با گارانتی و خدمات پس از فروش تقدیم مشتریان محترم می گردد.

 

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ۰۹۱۹۷۱۶۰۱۷۱ یا ۰۹۱۹۷۱۶۰۱۵۱ کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

جهت اطلاع از قیمت و نحوه خرید می توانید با شماره دفتر مرکزی فروش ۳۶۸۳۳۰۶۷-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.



ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *