دستگاه رست قهوه فول اتوماتیک – از ۲ کیلو به بالا

امروزه افراد برای رفع خستگی و شاد شدن دوست دارند مواد کافئین دار مثل چای و قهوه مصرف کنند. قهوه یکی از مواد کافئین دار است که افراد بسیار زیادی به آن علاقه دارند و دوست دارند در طول روز قهوه مصرف کنند. به همین دلیل در سطح شهر های قهوه خانه و فروشگاه های فروش قهوه وجود دارد. قهوه ها  باید قبل از مصرف برای بهتر شدن مزه قهوه ، آن را برشته کنند. در زمان های قدیم قهوه را داخل ظرف های مختلف می ریختند و با استفاده از شعله آتش برشته می کردند که این روش باعث می شد که تمام دانه های قهوه به صورت یکسان برشته نشوند و حتی بعضی مواقع ممکن بود قهوه ها به مشکل برخورند. به این عمل رست قهوه می گویند. امروزه با پیشرفت تکنولوژی دستگاه های مختلف برای رست قهوه طراحی و ساخته شده اند که افراد روی قهوه ها به صورت کامل کنترل دارند و خراب نمی شوند. در این مطلب می خواهیم به معرفی و بررسی دستگاه رست قهوه فول اتوماتیک – از ۲ کیلو به بالا بپردازیم. با ما همراه باشید.

دستگاه رست قهوه فول اتوماتیک - از ۲ کیلو به بالا

دستگاه رست قهوه فول اتوماتیک – از ۲ کیلو به بالا:

این دستگاه یکی از دستگاه بسیار پرفروش مجموعه است که دارای کیفیت بسیار بالایی می باشد. این دستگاه به صورت کاملا اتوماتیک می باشد و بسیار از افراد به خاطر فول اتوماتیک بودن این دستگاه آن را تهیه می کنند. ظرفیت این دستگاه از ۲ کیلو به بالا می باشد و نباید کمتر از دو کیلو قهوه داخل آن بریزید. بدنه این دستگاه تمام استیل می باشد و استیلی که در ساخت این دستگاه رست قهوه به کار رفته است بسیار مناسب و با کیفیت است.

ویژگی های دستگاه رست قهوه فول اتوماتیک:

  • درام داخل آلیاژی
  • کولینگ اتوماتیک
  • دارای ۴ موتور
  • دارای دو عدد گیربکس کتابی می باشد.
  • این دستگاه دارای شیر برقی برای قطع و وصل کردن گاز می باشد.

این دستگاه مانند تمام محصولات مجموعه دارای کیفیت بسیار بالا است و نسبت به کیفیت بالایی که دارد دارای قیمت مناسب می باشد و همچنین مجموعه تجهیزات آشپزخانه وطن دارای خدمات پس از فروش می باشد.

شما کاربران عزیز از سراسر ایران می توانید این دستگاه رست قهوه را سفارش دهید و مجموعه با بالاترین کیفیت به سراسر ایران ارسال می کند.

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ۰۹۱۹۷۱۶۰۱۷۱ یا ۰۹۱۹۷۱۶۰۱۵۱ کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

جهت اطلاع از قیمت و نحوه خرید می توانید با شماره دفتر مرکزی فروش ۳۶۸۳۳۰۶۷-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.



ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *