دستگاه گریل و برگر ذغالی کابین دار با هود و شیشه

ابعاد : ۱۲۴در۶۸در۲۰۰سانتیمتر

دستگاه گریل و برگر کابین دار با هود و شیشه که مناسب برای فست فود ساندویچی و رستوران ایتالیایی می باشد و دستگاه پخت همبرگر به علاوه استیک گوشت و مرغ و انواع ساندویچ ها خواهد بود که با بهترین کیفیت دستگاه گریل گازی به صورت سفارشی و با گارانتی و ضمانت نامه تقدیم مشتریان می گردد.
گریل میکس ذغالی و تخت عرض صدوبیست سانتیمتر
دستگاه پخت فست فود شامل صفحه ذغالی و تخت که دستگاه گریل در رستوران ها و آشپزخانه های صنعتی به منظور کباب کردن انواع گوشت ها استفاده می شود.
گریل ترکیبی تخت و زغالی در ابعاد استاندارد و سفارشی با مناسب ترین قیمت و کیفیت
هر صفحه دستگاه گریل گازی با عرض ۶۰ و ۹۰ استاندارد و سفارشی طبق سفارش مشتری
این نوع از گریل از سه جزء هست ، صفحه ، منبع گرما ، کنترل دما هر یک از این ویژگی ها به طور چشمگیری می تواند بر عملکرد واحد کلی با ویژگی های متمایز تاثیر بگذارد.
اکثر گریل های تجاری از فولاد A36 یا ضخامت چیزی در حدود ۱۰ تا ۲۵ mm ساخته شده است.
گریل های صنعتی به دو گونه عرضه می گردد ، هم به صورت گازی و هم به صورت الکتریکی ، در مدل گازی که هم از نظر اقتصادی و هم از نظر قدرتی و هم از نظر در دسترس بودن به صرفه تر از نوع الکتریکی آن می باشد و در ضمن می توان از اینگونه گریل ها به صورت ذغالی هم استفاده نمود.
پخت غذا بر روی گریل به صورت ذغالی مزیت های دارد که می توان به مهمترین این مزیت یعنی طعم غذا اشاره کرد ، در نوع برقی نیز که معمولا از یک بشقاب نازکتر برای بهتر انتقال دادن گرما ساخته شده است.
بسته به نوع گریل ممکن است کنترل دستی یا یکی از انواع مختلفی از ترموستات در هر دو نوع گازی و برقی به کار می رود در این نوع از کنترل ها ویژگی های مختلفی بر اساس منبع حرارت ، نصب و استقرار ، مواد بشقاب و ضخامت مواد وجود دارد.

گریل در کشورهای صنعتی در واقع یک صفحه ماهی تابه است که اغلب به صورت یک صفحه فلزی صاف و در جاهای دیگر به صورت یک دال آجر و یا قرص هست.
اکثرا گریل های تجاری از فولاد A36 ساخته شده اند و هر چند برخی از آنها از جنس استنلس استیل یا کامپوزیت فولاد ضد زنگ و آلومینیوم هستند ، تقریبا اکثر گریل ها به طور مستقیم یا غیر مستقیم توسط شعله و یا عناصر الکتریکی گرم می شوند.
گریل های سنتی معمولا به صورت سنگ یا چدن و یا آجر دال یا قرص و یک صفحه گرامافون کم عمق پر شده با شن و ماسه بوده است.
گریل ها که معمولا از آلومینیوم ، فولاد ضد زنگ و یا چدن ساخته شده است ، این دستگاه به دو گونه می باشد هم به صورت مسکونی استفاده می گردد و هم به صورت تجاری.
شرکت ما با تولید بهترین نوع از این دستگاه ها و عرضه در بازار کشور توانسته نبض بازار را در دست خود بگیرد و مشتریان خود را از همه جهات راضی نگه داشته اند.
گریل های شرکت از بهترین نوع موجود در بازار جهانی بوده و صفحه چدنی که بر روی این دستگاه قرار می گیرد دارای جنسی فوق العاده بوده و دارای ۲ رو ۱- پهن ۲- نازک می باشد که هر کدام از این سمت های بسته به سلیقه مشتری دارد.
گریل های شرکت با بهترین کیفیت و با پایین ترین قیمت ممکن در بازار عرضه می گردد.
گریل صاف ، گریل شیار دار ، گریل گازی از انواع مدل های دستگاه گریل میباشد که در منازل و تجهیزات فست فود کاربرد دارند.
مناسب ترین قیمت دستگاه گریل صنعتی قیمت دستگاه گریل ذغالی قیمت دستگاه همبرگر ذغالی قیمت صفحه گریل چدنی با بهترین کیفیت و مناسبترین قیمت گریل صنعتی قیمت گریل ذغالی
ارائه دستگاه گریل به همراه یک سال گارانتی استیک پز و ده سال خدمات پس از فروش دستگاه گریل صنعتی برای مشتریان خواهد بود.

 

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ۰۹۱۹۷۱۶۰۱۷۱ یا ۰۹۱۹۷۱۶۰۱۵۱ کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

جهت اطلاع از قیمت و نحوه خرید می توانید با شماره دفتر مرکزی فروش ۳۶۸۳۳۰۶۷-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.



ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *