سرخ کن دو لگن هشت لیتری برقی مارک وان شف

سرخ کن برقی رومیزی شیردار با سبد ساخت شرکت وان شف از کشور چین دارای ترموستات که دمای حرارت از صد تا صد و نود درجه سانتیگراد با ولوم می توان کنترل نمود
المنت استیل بکار رفته در محصول در رسته مرغوب ترین ها قرار می گیرد ، دستگیره های مقاوم و عایق سبدها امکان بکارگیری را هموار و ایمنی بالایی در برابر گرما از خود نشان می دهد.
توان مصرفی کالا در حدود۲/۵۰۰ وات در ساعت بوده که امکان تنظیم دما در آن تعریف شده است.
دارای دو سبد و مخزن با ظرفیت و متناسب می باشد.
جنس دستگاه از استیل بوده و فولادضدزنگ بکار رفته در سبدها مانع از آلودگی آن می گردد.
سیستم ترموستات دستگاه امکان تنظیم دما را تسهیل می کند و المنت های درون محصول باعث یکپارچه سازی حرارت می شود.

سرخ کن برقی رومیزی دو سبد شیردار
این محصول دارای ۲ مخزن با ظرفیت ۱۶ لیتر تعبیه شده است سرخ کن برقی رومیزی دو سبد شیردار مقاومت بالایی در برابر خوردگی و ساییدگی دارد لبه های صاف بکار رفته نقش بسزایی را در نصب آن ایفا می کند در طراحی کاربردی سبدها امکان بارگیری و تخلیه به راحتی انجام می پذیرد.
سرخ کن برقی رومیزی دو مخزن شیردار
الگوریتم ساخت این محصول انعطاف پذیری بالایی دارد از مزیتهای این کالا می توان به قطع کن اتوماتیک درجه اشاره نمود این محصول حاوی کمترین میزان مصرف انرژی می باشد نقطه سردی که در کف سرخ کن برقی قرار گرفته مانع از ته نشینی مواد غذایی می گردد و امکان فاسد شدن مواد غذایی در این محصول وجود ندارد سعی کنید هنگام استفاده این دستگاه از یک نوع روغن با کیفیت و مناسب استفاده نمایید بکارگیری از مواد درست تاثیر بسزایی در افزایش طول عمر کالا دارد سرخ کن برقی رومیزی دومخزن شیردار از بعد بهینه سازی مصرف انرژی کاملا مقرون به صرفه می باشد و به شما این امکان را می دهد که حرارت و زمان طبخ غذای خود را برحسب نوع آن تنظیم نمایید عملکرد دمای آن بین ۱۹۰-۱۰۰ سانتی گراد بود که توسط ترموستات قرار گرفته کنترل می شود.
سرخ کن برقی رومیزی دارای حرارتی کارآمد و یکنواخت بوده و تاثیر فراوانی در سرعت طبخ غذا دارد چنانچه به دنبال وسیله ای مناسب و کم مصرف برای تجهیز و راه اندازی رستوران خود هستید شرکت سرخ کن برقی رومیزی دو سبد شیردار را به شما پیشنهاد می کند این محصول به مدت یکسال گارانتی و ضمانت می گردد.
شاخص گرمایش می تواند وضعیت گرمایی را نشان دهد هنگامی که درجه حرارت روغن بیشتر از دمای مشخص باشد دستگاه حفاظتی برای محدود کردن درجه حرارت بصورت خودکار متوقف می شود و این عمل مانع از دمای بیش از حد سیستم بوده که همین امر در بالابردن امنیت نقش موثری را ایفا می کند.
دستگیره های سرخ کن عایق و قابلیت حمل دارد لوله گرمایش الکترونیکی دارای محافظ صفحه می باشد.
ایستادگی و مقاومت بالا
ایمنی و امنیت مناسب
نظافت و بهداشت
کنترل دما
درب محافظ
کیفیت طراحی ایده آل
ماندگاری روغن
دستگاه سرخ کن با سابقه ای درخشان سرخ کن را در کوتاهترین زمان ممکن با ضمانت یکساله تجهیزات فست فود و ده سال خدمات پس از فروش تجهیزات آشپزخانه صنعتی در اختیار شما عزیزان قرار می دهد.

 

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 5,00 out of 5)
Loading...

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ۰۹۱۹۷۱۶۰۱۷۱ یا ۰۹۱۹۷۱۶۰۱۵۱ کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

جهت اطلاع از قیمت و نحوه خرید می توانید با شماره دفتر مرکزی فروش ۳۶۸۳۳۰۶۷-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.



ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *