سرخ کن صنعتی برقی ۲لگن ۸لیتری با شیر تخلیه

برند : BEST Made in China

ابعاد : ۶۰در۴۰در۴۰ سانتیمتر

سرخکن برقی رومیزی دو لگنه با شیر تخلیه با ابعاد دستگاه ۴۰×۴۰×۶۰ سانتیمتر ، با ظرفیت دارای دو مخزن ۸ لیتری ، دارای درب محافظ ، توری محافظ المنت که دستگاه با بهترین کیفیت طراحی و تولید شده و با مناسب ترین قیمت به مشتریان عزیز ارائه می گردد.
المنت استنلس استیل با کیفیت فوق العاده و شیر تخلیه مقاوم و شکیل
این دستگاه دولگن باشیر تخلیه دارای سبد باکیفیت فوق العاده عالی بوده و ازدستگیره با مقاومت بسیار خوب در برابر گرما تهیه شده است.
Volts 230V
Power 3250Wx2
Hertz 50Hz
Phase 1PH
PO 16HL5016

توان مصرفی المنت ۲۰۰۰ وات در ساعت می باشد و سیستم ترموستات دستگاه باعث می شود شما با تنظیم دمای دلخواه همواره روغن آماده جهت سرخ کردن موادغذایی داشته باشید.

دستگاه سرخ کن صنعتی برقی رومیزی با شیر تخلیه ، ظرفیت مخزن روغن سرخکن ۸ لیتر می باشد دارای درب محافظ ، توری محافظ المنت که دستگاه با بهترین کیفیت طراحی و تولید شده و با مناسب ترین قیمت به مشتریان عزیز ارائه می گردد.ر

تجربه گروهی مشتریان ما حاکی از بهینه بودن این نوع سرخ کن صنعتی نسبت به سرخ کن های گازی می باشد و نسبت سوختگی و خراب شدن روغن مصرفی در آنها کمتر می باشد.
دستگاه دارای فیوز محافظ جریان برق درصورت هرگونه اشکال در سیستم الکتریسیته می باشد.
سرخکن مناسب تجهیزات فست فود های کوچک و تجهیزات آشپزخانه های با طبخ متوسط خواهد بود که معمولا از آن برای سرخ کردن سیب زمینی استفاده می نمایند.
این دستگاه سرخکن دارای ۶ ماه ضمانت کارکرد و ۵ سال خدمات پس از فروش می باشد.

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (2 votes, average: 5,00 out of 5)
Loading...

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ۰۹۱۹۷۱۶۰۱۷۱ یا ۰۹۱۹۷۱۶۰۱۵۱ کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

جهت اطلاع از قیمت و نحوه خرید می توانید با شماره دفتر مرکزی فروش ۳۶۸۳۳۰۶۷-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.



ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *