شف اند دیش مستطیل مدل ترامونتینا

 

ظروف شف اند دیش از جنس استیل مناسب برای هتل و تالار عروسی جهت سرو غذا و سوپ گرم دارای درب استیل که مهمانان می توانند به راحتی درب ظرف را باز نموده و بعد از کشیدن مواد غذایی مانند برنج با اشاره کوچکی درب ظرف را به آرامی ببندند.
شلف ترامنتینا و شلف ترامونتینا
شف اندیش مستطیل جهت سرو غذا در رستورانها و تالارها مورد استفاده می باشد.
ظروف شف اندیش مستطیل با پایه هایی از جنس استنلس استیل ساخته شده است این ظروف جهت سرو غذا در هتل ، تالار عروسی و رستوران مورد استفاده قرار می گیرد.
جنس پایه و درب ظرف شف اندیش کاملا از استیل ضد زنگ می باشد و قابلیت شستشو درون ماشین ظرفشویی را نیز دارد.
شف اندیش مستطیل در طرح های متنوع ساده ، درب شیشه ای ، دارای درب آرام بند می باشد.
ظروف شف اندیش مناسب برای گرم نگه داشتن غذا میباشد که توسط وارمرهای الکی که در زیر آن طراحی شده است مواد غذایی داخل آن را گرم نگه می دارد.

 

شف اندیش مستطیل با درب آرام بند
ظرف شف اندیش مستطیل با درب آرام بند با پایه هایی از جنس استنلس استیل ساخته شده است این ظروف جهت سرو غذا در هتل ، تالار عروسی و رستوران بیشتر برای برنج مورد استفاده قرار میگیرد.
شیف اندیش مستطیل رول تاپ
شیف اندیش مستطیل رول تاپ در گروه گرم نگهدارنده های غذا قرار دارد این دسته از ظروف جهت سرو غذا بر روی میزهای صبحانه ناهار و شام در رستوران ها، هتل ها، تالارها، بوفه ها مورد استفاده قرار میگیرد جنس شیف اندیش مستطیل رول تاپ از فولاد ضد زنگ استنلس استیل می باشد.
جنس بدنه شیف اندیش از استنلس استیل بوده و دارای یک مخزن آب و یک ظرف مخصوص غذا از جنس استیل ضد زنگ می باشد این محصول دارای آرام بند جهت گرم و بهداشتی ماندن مواد غذایی داخل ظرف شیف اندیش می باشد و همچنین کارمندان یا مهمانان شما می توانند به راحتی درب ظرف را باز نموده و بعد از کشیدن مواد غدایی با اشاره کوچکی درب ظرف را به آرامی ببندند.
این وسیله بسیار مناسب برای استفاده در هتل ها ، رستوران ها ، سلف سرویس ها و تلارهای پذیرایی می باشد این ظروف را می توان برای سرو غذاهای سرد و گرم استفاده کرد.
جنس از استیل ضد زنگ و مرغوب
بیضی و مستطیل
دارای چراغ الکلی
از این ظروف در اکثر هتل ها و تالارهای پذیرایی استفاده می شود که سرو غذاهایی مانند بره و بوقلمون نمای خاصی به میز سرو غذا می دهد این ظروف تماما از جنس استیل مرغوب می باشد که به هیچ عنوان در سالیان سال دچار زنگ زدگی نمی شود در زیر این ظروف محلی برای قرار دادن چراغ الکلی تعبیه شده است که با روشن کردن این چراغ غذا به هیچ وجه سرد نمی شود و به اصطلاح از دهن نمی افتد.
ارائه شف اند دیش و ظروف استیل به همراه گارانتی و ضمانت نامه کتبی تجهیزات آشپزخانه صنعتی تقدیم مشتریان می گردد.

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 5,00 out of 5)
Loading...

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ۰۹۱۹۷۱۶۰۱۷۱ یا ۰۹۱۹۷۱۶۰۱۵۱ کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

جهت اطلاع از قیمت و نحوه خرید می توانید با شماره دفتر مرکزی فروش ۳۶۸۳۳۰۶۷-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.



ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *