فریزر بشکه ای جهت نگهداری بستنی فالوده و یخ در بهشت

امروزه افراد علاقه بسیار زیادی به بستنی، فالوده و یخ در بهشت دارند. از بزرگسالان گرفته تا کودکان و نوجوانان به این موارد علاقه بسیار زیادی دارند. به همین علت در سطح شهر های مغازها و فروشگاه های بسیار زیادی برای فروش بستنی، فالوده و یخ در بهشت تاسیس شده است. این مغازه ها به یخچال و فریزر برای نگهداری بستنی نیاز دارند. امروزه با پیشرفت تکنولوژی یخچال و فریزر های مختلف در اندازه و مدل های مختلف طراحی و ساخته شده است. هر فرد باید نسبت به اندازه مغازه خود و همچنین تعداد مشتری هایی که دارد اقدام به خرید یخچال و فریزر کند. در این مطلب از سایت تجهیزات آشپزخانه وطن می خواهیم به معرفی و بررسی فریزر بشکه ای جهت نگهداری بستنی فالوده و یخ در بهشت بپردازیم. با ما همراه باشید.

فریزر بشکه ای جهت نگهداری بستنی فالوده و یخ در بهشت

فریزر بشکه ای جهت نگهداری بستنی فالوده و یخ در بهشت:

این فریز همانطور که نوشته شده است به صورت بشکه ای طراحی و ساخته شده است و برای نگهداری بستنی، فالوده و یخ در بهشت استفاده می شود. این فریزر بشکه ای همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید بسیار زیبا و لوکس است و زمانی که داخل مغازه خود قرار میدهید، نمای زیبایی به مغازه شما می دهد. ظرفیت مخزن این فریز از ۳۰ تا ۶۰ لیتر می باشد که هرکس باید نسبت به نیاز خود و تعداد مشتریان خود فریزر متناسب انتخاب کند.

در ساخت این فریز از قطعات و وسایل بسیار با کیفیت استفاده شده است و خرابی آن بسیار کم می باشد. اندازه این نوع فریزر ها بسیار مناسب می باشد و فضای بسیار کمی را اشغال می کند. این فریزر بشکه ای مانند تمام محصولات مجموعه تجهیزات آشپزخانه وطن دارای کیفیت بسیار بالا است و نسبت به کیفیت بالایی که دارد، دارای قیمت مناسب می باشد. مجموعه دارای تضمین قیمت و کیفیت می باشد و شما می توانید با اطمینان کامل این محصول را تهیه کنید.

شما کاربران عزیز از سراسر ایران می توانید این محصول را سفارش دهید و مجموعه با بالاتری کیفیت به سراسر ایران ارسال می کند.

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ۰۹۱۹۷۱۶۰۱۷۱ یا ۰۹۱۹۷۱۶۰۱۵۱ کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

جهت اطلاع از قیمت و نحوه خرید می توانید با شماره دفتر مرکزی فروش ۳۶۸۳۳۰۶۷-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.



ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *