قالب کته پز آلومینیومی در سایزهای تک نفره و دو نفره

کته یکی از غذاهای پر مصرف در هر جایی می باشد. کته به روش های مختلف می توان پخت که همه این روش ا مناسب می باشد. امروزه قالب های مختلفی برای پخت کته طراحی و ساخته شده است که به راحتی می توان داخل آنها کته درست کرد. این قالب در اندازه های مختلف طراحی و ساخته شده اند و هرکدام دارای ویژگی های مخصوص به خود می باشند. در این مطلب از تجهیزات آشپزخانه وطن می خواهیم به معرفی و بررسی قالب کته پز آلومینیومی در سایزهای تک نفره و دو نفره بپردازیم. با ما همراه باشید.

قالب کته پز آلومینیومی در سایزهای تک نفره و دو نفره

معرفی و بررسی قالب کته پز آلومینیومی در سایزهای تک نفره و دو نفره:

این قالب مخصوص پخت کته طراحی و ساخته شده است و جنس آن آلومینیومی می باشد. این قالب دارای سایز های تک نفره و دو نفر می باشد که برای افرادی که تعداد آنها کم است بسیار مناسب می باشد. این قالب در تالار ها و رستوران ها بسیار مود استفاده قرار می گیرد زیرا آنها در تعداد بسیار بالا تهیه می کنند و می توانند برای مشتریان خود به راحتی کته تهیه کنند. همانطور که میدانید افراد بسیار کته می خورند و یکی از وسایل ضروری برای رستوران ها و تالار ها می باشد.این قالب مانند تمام محصولات مجموعه تجهیزات آشپزخانه وطن دارای کیفیت بسیار بالا است و نسبت به کیفیت بالایی که دارد، دارای قیمت مناسب می باشد. مجموعه دارای تضمین قیمت و کیفیت می باشد و شما می توانید با اطمینان کامل این محصول را تهیه کنید.

شما کاربران عزیز از سراسر ایران می توانید این محصول را تهیه کنید و مجموعه با بالاترین کیفیت به سراسر ایران ارسال می کند.

 

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ۰۹۱۹۷۱۶۰۱۷۱ یا ۰۹۱۹۷۱۶۰۱۵۱ کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

جهت اطلاع از قیمت و نحوه خرید می توانید با شماره دفتر مرکزی فروش ۳۶۸۳۳۰۶۷-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.



ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *