قالب کیک شیفون دار سرامیکی

کیک یکی از پرمصرف ترین تنقلات می باشد که افراد بسیار زیاد مصرف می کنند. افراد به خاطر این که کیک های صنعتی دارای مواد افزودنی بسیار زیاد میباشد و برای بدن ضرر دارند خیلی کم مصرف می کنند. همانطور که میدانید کودکان به کیک بسیار علاقه داند و خانواده ها برای اینکه آنها سلامت باشند بیشتر دوست دارند کیک را در خانه درست کنند. به همین علت قالب های مختلفی برای کیک طراحی و ساخته شده است که هر کدام دارای ویژگی های مخصوص به خود می باشند. در این مطلب می خواهیم به معرفی و بررسی قالب کیک شیفون دار سرامیکی بپردازیم. با ما همراه باشید.

قالب کیک شیفون دار سرامیکی

معرفی و بررسی قالب کیک شیفون دار سرامیکی:

این قالب کیک در سایز های مختلف طراحی و ساخته شده است و به صورت سرامیکی می باشد. یکی از ویژگی های این قالب این است که دارای شیفرون می باشد و افراد بسیار به این مورد اهمیت می دهند. این قالب بسیار مقاوم و با کیفیت می باشد و تمیز کردن آن کاری راحت می باشد. زمانی که کیک داخل این قالب آماده می شود به راحتی بیرون می آید به قالب خیلی کم می چسبد. رنگ استفاده شده در این قالب بسیار زیبا می باشد و رنگی که استفاده شده است بسیار با کیفیت است و در برابر حرارت پاک نمی شود. از این قالب می توان در خانه ها استفاده کرد و برای پخت کیک خانگی مناسب می باشد. مجموعه تجهیزات آشپزخانه وطن دارای تضمین قیمت و کیفیت می باشد و شما می توانید با اطمینان کامل این قالب را تهیه کنید.

شما کاربران عزیز از سراسر ایران می توانید این قالب کیک سرامیکی را سفارش دهید و مجموعه با بالاترین کیفیت به سراسر ایران ارسال می کند.

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ۰۹۱۹۷۱۶۰۱۷۱ یا ۰۹۱۹۷۱۶۰۱۵۱ کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

جهت اطلاع از قیمت و نحوه خرید می توانید با شماره دفتر مرکزی فروش ۳۶۸۳۳۰۶۷-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.



ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *