میزکار استیل طلایی سه طرف شیشه

امروزه مغازه های مرغ و ماهی به میز کار نیاز دارند. آنها برای پاک کردن و قطعه قطعه کردن مرغ و ماهی باید از میز کار استفاده کنند. میز کار های بسیار زیادی در مدل و اندازه های مختلف طراحی و ساخته شده است که هر کدام دارای ویژگی های مخصوص به خود می باشند. در این مطلب از سایت تجهیزات آشپزخانه وطن می خواهیم به معرفی و بررسی میزکار استیل طلایی سه طرف شیشه بپردازیم. این میز کار یکی از محصولات پرفروش و پرطرفدار مجموعه می باشد که در ادامه بیشتر با آن آشنا می شویم.

میزکار استیل طلایی سه طرف شیشه

میزکار استیل طلایی سه طرف شیشه:

این میز کار به صورت تمام استیل طراحی و ساخته شده است و استیلی که در ساخت این میز استفاده شده است بسیار با کیفیت است. همچنین ناگفته نماند که این استیل به راحتی می توان شست و تمیز کرد و همچنین ضد زنگ می باشد. جلوی این میز از استیل طلایی استفاده شده است که بسیار زیبا و لاکچری است و نمای مغازه را بسیار زیباتر می کند. این میز از سه طرف دارای شیشه می باشد و از خارج شدن مرغ و ماهی از روی میز جلوگیری می کند. پایه های این میز بسیار با کیفیت و مقاوم هستند.

در ساخت این میزکار از پایه های چرخدار استفاده شده است و شما می توانید به راحتی این میز را جابجا کنید. این میزکار مانند تمام محصولات مجموعه دارای کیفیت بسیار بالا است و نسبت به کیفیت بالایی که دارد، دارای قیمت مناسب می باشد. مجموعه تجهیزات آشپزخانه وطن تولید کنند اختصاصی وسایل آشپزخانه های صنعتی و … می باشد و دارای تضمین قیمت و کیفیت می باشد و شما می توانید با اطمینان کامل این محصول را تهیه کنید.

شما کاربران عزیز از سراسر ایران می توانید این محصول را سفارش دهید و مجموعه با بالاترین کیفیت به سراسر ایران ارسال می کند.

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 5,00 out of 5)
Loading...

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ۰۹۱۹۷۱۶۰۱۷۱ یا ۰۹۱۹۷۱۶۰۱۵۱ کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

جهت اطلاع از قیمت و نحوه خرید می توانید با شماره دفتر مرکزی فروش ۳۶۸۳۳۰۶۷-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.



ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *