میزکار تمام استیل سفارشی با نمای دودی طلایی نما سی ان سی

امروزه مغازه های مرغ و ماهی، کبابی و…. به میز کار نیاز دارند. آنها برای پاک کردن و قطعه قطعه کردن مرغ و گوشت باید از میز کار استفاده کنند. میز کار های بسیار زیادی در مدل و اندازه های مختلف طراحی و ساخته شده است که هر کدام دارای ویژگی های مخصوص به خود می باشند. در این مطلب از سایت تجهیزات آشپزخانه وطن می خواهیم به معرفی و بررسی میز کار تمام استیل سفارشی با نمای دودی طلایی نما سی ان سی بپردازیم. این میز کار یکی از محصولات پرفروش و پرطرفدار مجموعه می باشد که در ادامه بیشتر با آن آشنا می شویم.

میزکار تمام استیل سفارشی با نمای دودی طلایی نما سی ان سی

میزکار تمام استیل سفارشی با نمای دودی طلایی نما سی ان سی:

این میز کار به صورت تمام استیل طراحی و ساخته شده است و استیلی که در ساخت این میز استفاده شده است بسیار با کیفیت است. همچنین ناگفته نماند که این استیل به راحتی می توان شست و تمیز کرد و همچنین ضد زنگ می باشد. نمای این این میزکار دودی طلایی می باشد و همچنین جلوی آن نمای سی ان سی قرار دارد که بسیار زیبا و لاکچری می باشد. هرکسی می تواند سی ان سی جلوی این میز سفارشی می باشد و همه افراد می توانند سی ان سی مخصوص به خود سفارش دهند.

جلوی این میز دارای شیشه می باشد که کار افراد را بسیار راحت می کند و از بیرون رفتم مواد غذایی از روی آن جلوگیری می کند. در ساخت این میزکار از پایه های چرخدار استفاده شده است و شما می توانید به راحتی این میز را جابجا کنید. این میزکار مانند تمام محصولات مجموعه دارای کیفیت بسیار بالا است و نسبت به کیفیت بالایی که دارد، دارای قیمت مناسب می باشد. مجموعه تجهیزات آشپزخانه وطن تولید کنند اختصاصی وسایل آشپزخانه های صنعتی و … می باشد و دارای تضمین قیمت و کیفیت می باشد و شما می توانید با اطمینان کامل این محصول را تهیه کنید.

شما کاربران عزیز از سراسر ایران می توانید این محصول را سفارش دهید و مجموعه با بالاترین کیفیت به سراسر ایران ارسال می کند.

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ۰۹۱۹۷۱۶۰۱۷۱ یا ۰۹۱۹۷۱۶۰۱۵۱ کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

جهت اطلاع از قیمت و نحوه خرید می توانید با شماره دفتر مرکزی فروش ۳۶۸۳۳۰۶۷-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.



ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *