وان شستشو استیل ۱ میل نگیر

یکی وسایلی که در آشپزخانه ها مورد استفاده قرار می گیرد وان شستشو است. وان شستشو در اندازه های مختلف در بازار وجود دارد که هرکس باید نسبت به نیاز خود و همچنین جایی که می خواهد از آن استفاده کند اندازه آن را تعیین کند. در این مطلب می خواهیم به معرفی و بررسی وان شستشو استیل ۱ میل نگیر بپردازیم. با ما همراه باشید.

وان شستشو استیل ۱ میل نگیر

معرفی وان شستشو استیل ۱ میل نگیر:

این وان شستشو دارای اندازه مناسبی می باشد و در هر جایی می توان از آن استفاده کرد. این وان به صورت تمام استیل طراحی و ساخته شده است و استیلی که در ساخت این وان استفاده شده است بسیار با کیفیت می باشد. ضخامت استیل این وان یک میلیمتر می باشد و استیل آن ضدزنگ و نگیر نیز است. پایه های این وان بسیار با کیفیت و مقاوم هستند و می توان وزن خود وان شستشو و همچنین چیز های داخل آن را تحمل کند.

این وان مانند تمام محصولات مجموعه تجهیزات آشپزخانه وطن دارای کیفیت بسیار بالا است و نسبت به کیفیت بالایی که دارد، دارای قیمت مناسب می باشد. از این وان می توان در مکان های زیر استفاده کرد:

  • رستوران ها
  • هتل ها
  • تالار ها
  • آشپزخانه ها صنعتی
  • و……

مجموعه تجهیزات آشپزخانه وطن که تولید کنند انواع وسایل بزرگ و کوچک آشپزخانه می باشد دارای تضمین قیمت و کیفیت می باشد و شما می توانید با اطمینان کامل این محصول را تهیه کنید.

شما کاربران عزیز از سراسر ایران می توانید این محصول را سفارش دهید و مجموعه با بالاترین کیفیت به سراسر ایران ارسال می کند.

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ۰۹۱۹۷۱۶۰۱۷۱ یا ۰۹۱۹۷۱۶۰۱۵۱ کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

جهت اطلاع از قیمت و نحوه خرید می توانید با شماره دفتر مرکزی فروش ۳۶۸۳۳۰۶۷-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.



ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *