کانتر گرم ۳ لگن استیل دارای رف و ریل

کانتر گرم یکی از وسایل ضروری برای آشپزخانه و غذا پزی ها می باشد. کانتر در مدل و اندازه های مختلف وجود دارد که هرکدام دارای ویژگی های مخصوص به خود می باشند. یکی از مسائل مهم در انتخاب کانتر تعداد لگن آن است که هرکس باید نسبت به نیاز خود اقدام به خرید کند. در این مطلب از سایت تجهیزات آشپزخانه وطن می خواهیم به معرفی و بررسی کانتر گرم ۳ لگن استیل دارای رف و ریل بپردازیم. با ما همراه باشید.

کانتر گرم ۳ لگن استیل دارای رف و ریل

معرفی و بررسی کانتر گرم ۳ لگن استیل دارای رف و ریل:

این کانتر یکی از محصولات پرفروش و پر طرفدار مجموعه است. این محصول دارای سه لگن می باشد که لگن ها از جنس استیل می باشد و همچنین استیل استفاده شده در ساخت این کانتر بسیار با کیفیت است و به راحتی تمیز می شود. بدنه این کانتر تمام استیل می باشد و استیلی که در ساخت این کانتر استفاده شده است بسیار با کیفیت است. یکی از مزیت های این کانتر این است که دارای رف و ریل می باشد.

کانتر های موجود در بازاری با استفاده از گاز یا برق کار می کند که شما می توانید نسبت به مکانی که از آن استفاده کنید، انتخاب کنید که کانتر گازی برای شما طراحی شود یا کانتر برقی و همچنین این کانتر در ابعاد و مدل های مختلف قابل طراحی و ساخت می باشد و شما می توانید مدل و اندازه خود را سفارش دهید تا مجموعه در سریعترین حالت ممکن برای شما آماده کند.

مجموعه تجهیزات آشپزخانه وطن دارای خدمات پس از فروش می باشد و همچنین دارای تضمین قیمت و کیفیت است و شما می توانید با اطمینان کامل این محصول را سفارش دهید. البته ناگفته نماند محصولات مجموعه نسبت به کیفیت بالایی که دارند، دارای قیمت مناسب هستند.

شما کاربران عزیز از سراسر ایران می توانید این محصول را سفارش دهید و مجموعه با بالاترین کیفیت به سراسر ایران ارسال می کند.

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ۰۹۱۹۷۱۶۰۱۷۱ یا ۰۹۱۹۷۱۶۰۱۵۱ کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

جهت اطلاع از قیمت و نحوه خرید می توانید با شماره دفتر مرکزی فروش ۳۶۸۳۳۰۶۷-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.



ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *