کباب پز تابشی ۱۲ سیخ رومیزی

امروزه افراد به کباب بسیار زیاد علاقه دارند و یکی از غذا های پر مصرف افراد است. تمام رستوران ها و تالار های کباب پخت می کنند و می فروشند. بسیار از افراد از کباب برای پذیرایی و دادن غذا به مهمان های خود استفاده می کنند. کباب به روش های مختلفی پخته می شود. کباب به روش های مختلف پخته می شود در ایام قدیم با استفاده از ذغال درست می کردند که امروزه نیز بسیاری از رستوران ها برای سنتی ماندن رستوران آنها از زغال برای پخت کباب استفاده می کنند. اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی دستگاه های کباب پز طراحی و ساخته شده اند. کباب پز های موجود در بازار دارای مدل و اندازه های مختلف می باشد که هرکسی باید نسبت به نیاز خود دستگاه کباب پز مورد نظر خود را تهیه کند. در این مطلب از سایت تجهیزات آشپزخانه وطن می خواهیم به معرفی و بررسی کباب پز تابشی ۱۲ سیخ رومیزی بپردازیم.

کباب پز تابشی ۱۲ سیخ رومیزی

کباب پز تابشی ۱۲ سیخ رومیزی:

این کباب پز به صورت تابشی طراحی و ساخته شده است و ظرفیت آن ۱۲ تا سیخ کباب می باشد که ۱۲ تا تعداد مناسبی است و برای رستوران ها و آشپزخانه های کوچک و متوسط مناسب می باشد. این کباب پز رومیزی است و برای روی میز طراحی شده است و در نتیجه جای بسیار کمی اشغال می کند. اندازه این دستگاه کباب پز به صورت زیر است:

  • طول ۹۵ سانتی متر
  • عرض ۵۰ سانتی متر
  • ارتفاع ۸۵ سانتی متر

این کباب پر می تواند کباب هایی با طول ۳۸ سانتیمتر آماده کند که اندازه طول کباب ها نیز مناسب می باشد. این دستگاه با استفاده از گاز کار می کند و مصرف آن کم میباشد، مصرف این دستگاه ۳٫۷ متر مکعب در ساعت است. این دستگاه مانند تمام محصولات مجموعه دارای کیفیت بسیار بالا است و نسبت به کیفیت بالایی که دارد، دارای قیمت مناسب است. مجموعه تجهیزات آشپزخانه وطن دارای تضمین قیمت و کیفیت است و شما می توانید با اطمینان کامل این محصول را تهیه کنید. در ساخت این دستگاه از قطعات و وسایل بسیار با کیفیت و مرغوب استفاده شده است و خرابی آن بسیار کم است.

شما کاربران عزیز از سراسر ایران می توانید این محصول را سفارش دهید و مجموعه با بالاترین کیفیت به سراسر ایران ارسال می کند.

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ۰۹۱۹۷۱۶۰۱۷۱ یا ۰۹۱۹۷۱۶۰۱۵۱ کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

جهت اطلاع از قیمت و نحوه خرید می توانید با شماره دفتر مرکزی فروش ۳۶۸۳۳۰۶۷-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.



ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *