گرمخانه بیمارستانی ۲۷ سینی استیل

ترولی بیمارستانی استیل و گرمخانه بیست و هفت سینی بیمارستانی از جنس استیل جهت حمل غذا مناسب برای بیمارستان کلینیک درمانگاه خانه سالمندان می باشد که با گارانتی و کیفیت عالی تقدیم مشتریان می گردد.
گرمخانه ۲۷ سینی بیمارستانی
ترولی بیمارستانی جهت امور بهداشتی و نظافتی در مراکز درمانی بیمارستان ها درمانگاه ها مهد کودک ها و خانه سالمندان مورد استفاده قرار می گیرد با توجه به حساس بودن این محیط ها نسبت به آلودگی رعایت بهداشت در آنها در اولویت بسیار بالایی قرار دارد بنابراین در چنین محیط هایی باید از ابزار و لوازم کاملا بهداشتی استفاده نمود تا از انتقال و ایجاد بیماری جلوگیری به عمل آید و سلامت بیماران و افراد حاضر در آن جا حفظ شود یکی از این تجهیزات نظافتی در این محیط ها می باشد ترولی ها یکی از مهم ترین وسایل مورد نیاز جهت شستشو و نظافت محیط ها و جمع آوری ضایعات هستند که برای چنین مکان هایی باید دارای ویژگی های خاصی باشند.

 

 

مهم ترین ویژگی ترولی بیمارستانی این است که از مواد آنتی باکتریال ساخته شده است با توجه به این که معمولا محیط های مرطوب محل مناسبی جهت رشد و انتقال باکتری ها قارچ ها و کپک هستند اما خاصیت آنتی باکتریال در این ترولی باعث شده است که محل مناسبی جهت رشد آن ها نباشد بنابراین نه تنها باکتری ها از طریق ترولی ها منتقل نمی شوند بلکه مانع از لکه و بوی نامناسب نیز می شوند.
ترولی بیمارستانی با ویژگی های خاص در بیمارستانها درمانگاه ها
طراحی و تولید ترولی بیمارستانی باید به گونه ای صورت گیرد که خطر انتقال آلودگی توسط آن به حداقل کاهش یافته و دست یابی به سطح بالای بهداشت را هنگام کاربرد تأمین نماید در نتیجه در تولید ترولی بیمارستانی ویژگی های خاصی لحاظ می گردد.
استفاده از چرخ های بی صدا و آرام بند برای درپوش ها
ارائه تجهیزات بیمارستان به همراه یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش ترولی بیمارستانی تقدیم مشتریان می گردد.

 

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 5,00 out of 5)
Loading...

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ۰۹۱۹۷۱۶۰۱۷۱ یا ۰۹۱۹۷۱۶۰۱۵۱ کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

جهت اطلاع از قیمت و نحوه خرید می توانید با شماره دفتر مرکزی فروش ۳۶۸۳۳۰۶۷-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.



ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *