گرمکن سمبوسه ۲ سینی دو طبقه

امروزه مغازه های فست فودی بسیار زیادی در سطح شهر ها وجود دارند. این فست فودی ها معمولا دارای مشتریان بسیار زیادی هستند، به همین علت آنها به دستگاه های مختلف برای آماده سازی غذا ها نیاز دارند. سمبوسه یکی از غذا های اصلی در این فست فودی ها است که معمولا فست فودی ها سمبوسه را به تعداد بالا درست می کنند و در گرمکن ها، گرم نگه می دارند. گرمکن های بسیار زیادی در مدل ها و اندازه های گوناگون طراحی و ساخته شده است. در این مطلب از سایت تجهیزات آشپزخانه وطن می خواهیم به معرفی و بررسی گرمکن سمبوسه ۲ سینی دو طبقه بپردازیم. با ما همراه باشید.

 

گرمکن سمبوسه ۲ سینی دو طبقه

معرفی گرمکن سمبوسه ۲ سینی دو طبقه:

این گرمکن سمبوسه یکی از محصولات پرفروش مجموعه است. این دستگاه به صورت دو طبقه طراحی و ساخته شده است و همچنین در قسمت پایین دارای دو سینی می باشد. فست فودی ها می توانند تعداد بسیار زیادی سمبوسه را در این دستگاه گرم نگه دارند. این گرمکن دارای اندازه مناسبی می باشد و جای بسیار کمی را اشغال می کند و برای تمام مغازه ها مناسب می باشد. در ساخت این دستگاه از شیشه های بسیار با کیفیت استفاده شده است که گرما را از خود بسیار کم عبور می دهد و باعث می شود که انرژی کمتری مصرف شود. این مزیت باعث می شود که برق کمتری مصرف کند.

در ساخت این دستگاه از قطعات و وسایل بسیار با کیفیت و مرغوب استفاده شده است و خرابی آن بسیار کم است. این دستگاه گرمکن سمبوسه مانند تمام محصولات مجموعه دارای کیفیت بسیار بالا است و نسبت به کیفیت بالایی که دارد، دارای قیمت مناسب می باشد. مجموعه دارای تضمین قیمت و کیفیت می باشد و شما می توانید با اطمینان کامل این محصول را تهیه کنید.

شما کاربران عزیز از سراسر ایران می توانید این محصول را تهیه کنید و مجموعه با بالاترین کیفیت به سراسر ایران ارسال می کند.

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ۰۹۱۹۷۱۶۰۱۷۱ یا ۰۹۱۹۷۱۶۰۱۵۱ کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

جهت اطلاع از قیمت و نحوه خرید می توانید با شماره دفتر مرکزی فروش ۳۶۸۳۳۰۶۷-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.



ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *