گرمکن غذا اتوماتیک پنجاه نفره گازی

ابعاد : ۵۰در۶۰در۱۲۰ سانتیمتر

گرمخانه غذا ۵۰ نفره گازی تمام اتوماتیک دارای ابعاد دستگاه ۱۲۰×۶۰×۵۰ سانتیمتر که جهت گرم نگه داشتن انواع غذا در ادارات ارگان ها رستوران ها و تالارهای پذیرایی کاربرد دارد ، جداره بیرونی گرمخانه تماما ورق استیل از جنس خشدار بگیر و جداره داخلی ورق گالوانیزه بضخامت ۱ میلیمتر می باشد.
گرمکن غذا کوچک مجهز به سیستم شیرگاز ترموکوبل جرقه زن می باشد.
یکی از بهترین استانداردهای رعایت شده در این گرمخانه استفاده از شیرگاز متصل به سیستم برقی میباشد تا دستگاه شما فقط با چرخاندن یک کلید درحالت روشن قراربگیرد و دیگر نیازی به باز و بسته کردن شیرگاز درهربار استفاده نخواهد بود.
گرمخانه مجهز به سیستم ترموستات دیجیتالی میباشد که هم قادر به نمایش میزان دمای داخل دستگاه بصورت دقیق و هم تنظیم مقدار دمای دلخواه شماست.
گرمخانه غذا اداری دارای ۶ طبقه جهت چیدمان ظروف غذا

درب گرمخانه دارای لولاهای باکیفیت باطول عمر بالاست و همچنین دستگیره قفل شونده بهمراه کلیدکه بر روی آن نصب گردیده
خرید دستگاه گرمکن غذا دارای چرخهای مرغوب جهت حمل آسان دستگاه در داخل اداره جات و مراکز آموزشی و پرورشی
گرمخانه های غذا در ابعاد و اندازه های ۲۰، ۵۰، ۱۰۰ ،۲۰۰ و ۳۰۰ نفره در دونوع گازی و برقی با مناسب ترین قیمت گرمخانه ۵۰ تایی اتوماتیک قابل ارائه می باشد.
خرید گرمکن غذا با قیمت گرمخانه صنعتی ارزان به همراه یک سال گارانتی گرمخانه غذا و ده سال خدمات پس از فروش گرمکن غذا ارائه می گردد.

 

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 5,00 out of 5)
Loading...

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ۰۹۱۹۷۱۶۰۱۷۱ یا ۰۹۱۹۷۱۶۰۱۵۱ کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

جهت اطلاع از قیمت و نحوه خرید می توانید با شماره دفتر مرکزی فروش ۳۶۸۳۳۰۶۷-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.



ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *