یخچال فالوده تک مخزن ظرفیت ۶۰ لیتر

امروزه یکی از تنقلاتی که بسیاری از افراد به آن علاقه دارند فالوده و بستنی است. فالوده و بستنی نیاز به یخچال و تاپینگ های مخصوص به خود دارد. امروزه برای بستنی و فالوده یخچال های بسیار زیادی در اندازه و مدل های مختلف طراحی و ساخته شده است. بعضی از یخچال ها مخصوص بستنی و بعضی از آنها مخصوص فالوده طراحی و ساخته می شود. لبته یخچال هایی هستند که برای نگهداری هر دو استفاده می شود. در این مطلب از تجهیزات آشپزخانه وطن می خواهیم به معرفی و بررسی یخچال فالوده تک مخزن ظرفیت ۶۰ لیتر بپردازیم. با ما همراه باشید.

یخچال فالوده تک مخزن ظرفیت ۶۰ لیتر

معرفی و بررسی یخچال فالوده تک مخزن ظرفیت ۶۰ لیتر:

این یخچال مخصوص فالوده طراحی و ساخته شده است. یخچال های مخصوص فالوده دارای ظرفیت ها و اندازه های مختلف می باشند که هر فروشگاه باید نسبت به میزان فالوده ای که نگهداری می کند و تعداد مشتریانش اقدام به خرید یخچال فالوده کند. البته بعضی از یخچال ها دارای چندین مخزن برای نگهداری فالود هستند و تعداد مخزن آنها تغییر می کند. این یخچال به صورت تک مخزن طراحی و ساخته شده است و ظرفیت آن شصت لیتر می باشد که اندازه ای مناسب است.  در ساخت این یخچال از قطعات و وسایل بسیار با کیفیت و مرغوب استفاده شده است و خرابی آن بسیار کم می باشد.

این یخچال فالوده دارای اندازه مناسبی می باشد و فضای زیادی را اشغال نمی کند و  همچنین در ساخت آن از پایه های چرخدار استفاده شده است که شما می توانید به راحتی این یخچال را جابجا کنید. این یخچال مانند تمام محصولات مجموعه دارای کیفیت بسیار بالا است و همچنین قیمت آن نسبت به کیفیتی که دارد، مناسب می باشد. مجموعه تجهیزات آشپزخانه وطن دارای تضمین قیمت و کیفیت می باشد و شما می توانید با اطمینان کامل این محصول را سفارش دهید.

شما کاربران عزیز از سراسر ایران می توانید این یخچال را سفارش دهید و مجموعه به سراسر ایران ارسال می کند.

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ۰۹۱۹۷۱۶۰۱۷۱ یا ۰۹۱۹۷۱۶۰۱۵۱ کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

جهت اطلاع از قیمت و نحوه خرید می توانید با شماره دفتر مرکزی فروش ۳۶۸۳۳۰۶۷-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.



ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *