ترولی کابینتی استیل چرخ دار

ابعاد : ۱۳۰در۱۲۰در۶۰ سانتیمتر

ترولی بیمارستانی ساده جهت سینی غذا ترولی بیمارستانی با توجه به نیاز مصرف کننده در ابعاد و ظرفیتهای مختلف قابل ساخت می باشد که ترولی حمل غذا عموما در رستوران ، هتل و بیمارستان کاربرد دارد و جهت پذیرایی برای سرو غذا سر میزها یا تخت ها استفاده می گردد.
ترولی جهت توزیع غذا به صورت سیار طراحی می شود ، این محصول مناسب برای پذیرایی ، حمل هرگونه لوازمی که در طبقات قرار گیرد و یا جمع آوری ظروف در رستوران ها و هتل ها مناسب می باشد.
ترولی حمل غذاها یا ترولی بنماری یا چرخهای حمل غذا عموما در رستوران ، هتل و بیمارستان کاربرد دارد و جهت پذیرایی برای سرو غذا سر میز ها استفاده می گردد.
ترولی دارای چرخ های قابل ریگلاژ و تنظیم شدنی ، بدون صدا و روان که لازم به ذکر هست به منظور ایمنی بیشتر روی چرخ های عقب نیز ترمز قرار داده ایم.

فروش ترولی حمل غذا با کیفیت عالی و قیمت مناسب جهت جابه جایی غذا و ظروف در بیمارستان ها از آشپزخانه صنعتی به تخت بیماران می باشد که با کابین و طبقه به صورت تمام استیل طراحی و تولید می گردد.
ترولی چیست این محصول مناسب برای پذیرایی ، حمل هرگونه لوازمی که در طبقات قرار گیرد و یا جمع آوری ظروف در رستوران ها و هتل ها یا بیمارستان ها و ارگان ها مناسب می باشد.
ترولی بیمارستانی حمل بن ماری کابین دار دارای یک سال گارانتی و خدمات پس از فروش تجهیزات آشپزخانه خواهد بود و با بهترین کیفیت به شما ارائه می گردد.
ترولی ها جهت پخش غذا به صورت سیار در مدل های مختلفی از قبیل ترولی حمل دیگ ، ترولی بیمارستانی ، ترولی حمل غذای گرم کابین دار و ترولی حمل غذای گرم بدون کابین طراحی و تولید می شوند.
این محصول در اندازه و کیفیتی که شما مشتریان عزیز سفارش خواهید داد طراحی و تولید می گردد و ابعاد استاندارد ترولی به این شرح می باشد : طول ۱۳۰ سانتیمتر ، ارتفاع ۱۲۰ سانتیمتر و عرض ۶۰ سانتیمتر
ویژگی و تمایز این محصول نسبت به محصولات مشابه ستونه های یکپارچه و محکم آن است که باعث زیبایی ، دوام و استحکام دستگاه شده است.

 

قیمت ترولی مناسب با کیفیت عالی مانند ترولی حمل بار ترولی رستورانی ترولی پذیرایی
ارائه ترولی حمل غذا به همراه ضمانت کیفیت یک ساله و ده سال خدمات پس از فروش ترولی حمل غذا خواهد بود.

 

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 5,00 out of 5)
Loading...

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ۰۹۱۹۷۱۶۰۱۷۱ یا ۰۹۱۹۷۱۶۰۱۵۱ کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

جهت اطلاع از قیمت و نحوه خرید می توانید با شماره دفتر مرکزی فروش ۳۶۸۳۳۰۶۷-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.



ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *