خط سلف سرویس رستورانی طرح چوبی

خط سلف سرویس چوب شامل کانتر سرد سالاد بار کانتر گرم برای رستوران سلف سرویس و هتل و تالار پذیرایی و غذاخوری دارای بهترین کیفیت خرید تجهیزات رستورانی با گارانتی و ضمانت نامه کتبی به همراه ساخت و تولید در ابعاد سفارشی مشتریان طراحی و تقدیم می گردد.
سلف سرویس جهت تامین غذا مشتریان یا پرسنل طراحی می شود و بیشترین کاربرد آن برای هتل ها ، رستوران ها ، دانشگاه ها ، سازمان ها ، ادارات ، کارخانه ها ، بیمارستان ، تالار ها و فست فود ها می باشد.
سلف سرویس تشکیل شده از چندین نوع کانتر ، با کاربری های مختلف و هر کدام نسبت به طراحی و خط سلف سرویس دارای ابعاد مختلف می باشد.
سلف سرویس را نیز می توان به گونه ای طراحی کرد که دکوراسیون داخلی هارمونی داشته باشد و در نمای جلوی آن از متریالی چون سنگ چوب MDFو سنگ مصنوعی استفاده کرد.

 

 

در تجهیزات آشپزخانه صنعتی خط سلف سرویس نما چوبی دارای کانتر قاشق و چنگال در ابتدای خط ، کانتر سرد ، کانتر گرم ، کانترساده و کانتر صندوق می باشد که بسته به نیاز رستوران تعداد دستگاه ها متغیر می باشد و در کلیه مدل های مورد سفارش مشتری قابل ساخت می باشد در رستوران ها و آشپزخانه های صنعتی که سرو غذا به صورت سلف سرویس می باشد مجموعه خط سلف سرویس کامل در قسمت پذیرائی جهت دسترسی مشتری به غذاها قرار می گیرد.
نمای این دستگاه از نوع چوب با رنگ دلخواه مشتری طراحی شده و رویه دستگاه بسته به سفارش مشتری از جنس استیل و یا کرین می تواند باشد.

انواع تجهیزات سلف سرویس رستورانی با نمای چوب و طرح چوب برای زیباسازی کانتر های استیل در سالن غذاخوری که کاملا استاندارد و باتوجه به محیط مشتری طراحی و تولید می گردد.
خط سلف سرویس جهت تامین غذای مشتریان یا پرسنل و یا مهمانان مجالس شما طراحی و ساخته میشود
بیشترین کاربرد را در دانشگاه ها ، هتل ها ، تجهیزات آشپزخانه های صنعتی ، رستورانها، سازمانها و ادارات، کارخانه ها و گروه های صنعتی بزرگ، بیمارستان ها، فودکورت ها وتالارها داراست.
تجهیزات رستوران سلف سرویس
اغلب سلف سرویس ها از پنج بخش اصلی تشکیل شده که شامل دستگاه های ذیل است :
کانتر گرم
کانتر سرد
کانتر نوشابه
کانتر ساده
کانتر قاشق و چنگال
بخش های تشکیل دهنده خطوط سلف سرویس امکان داردبنا به منوی غذایی که شما ارایه میدهید متغیر باشد.
لازم به توضیح است که خطوط سلف سرویس صرفا جهت ارایه و سرو تعداد زیادی غذا درحداقل زمان ممکن است و هیچگونه کاربردی در زمینه پخت و تهیه آن ندارد.
خط سلف سرویس بسته به محیط و فضای دکوراسیون پذیرایی از مهمانان و مشتریان در انواع و اشکال مختلف قابل طراحی و ساخت است که میتوان از نمونه هایی با عنوان های ذیل استفاده کرد ؛ خط سلف سرویس با نور مخفی و خط سلف سرویس با نمای cnc و خط سلف سرویس با نمای استیل و خط سلف سرویس با نمای چوب
اغلب خطوط سلف سرویس دارای رف برای قرار دادن سینی سلف و انواع بشقاب جهت ارایه به مهمانان و مشتریان و دارای ریل جهت تسریع و حمل آسان آنها به بخش های دیگر خط میباشند.
ابعاد و اندازه خطوط سلف سرویس بنا به مقدارفضایی که شما دراختیار دارید قابل ساخت است که تعداد و کاربردهای تشکیل دهنده آن را مهندسین ما میتوانند برای شما طراحی نمایند.
تولید خط سلف سرویس استیل با نمای چوبی دارای یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش تجهیزات رستوران می باشد.

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 5,00 out of 5)
Loading...

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ۰۹۱۹۷۱۶۰۱۷۱ یا ۰۹۱۹۷۱۶۰۱۵۱ کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

جهت اطلاع از قیمت و نحوه خرید می توانید با شماره دفتر مرکزی فروش ۳۶۸۳۳۰۶۷-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.



ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *