ساندویچ ساز یک صفحه مارک وان شف

برند : OneChef Made in China

ابعاد : ۳۱در۴۱در۳۷ سانتیمتر

پنینی ساندویچ ساز وان شف مناسب برای پخت ساندویچ و اسنک در فست فود که دارای کنترل تنظیم حرارت پخت بوده که کل صفحه چدنی دستگاه بصورت یکنواخت و یکسان حرارت دارد و به همراه گارانتی تقدیم مشتریان می گردد.
پینینی ساندویچ ساز وان شف
یکی از سریعترین ساندویچ سازها در جهان می باشد و توانسته در مصرف زمان بهینه سازی مناسبی را اعمال نماید این دستگاه مرغوب می تواند ساندویچ ها را در هر ضخامتی طبخ کند درجه تعبیه شده در محصول امکان کنترل و تنظیم را برای کاربر فراهم می سازد تولید گرما در زمان پخت بصورت یکنواخت و یکسان در سیستم جاریست.
قابلیت پخت غذاهای دیگر را نیز برای شما امکانپذیر می سازد درب ایمنی محصول بصورت کامل بسته می شود روکش بکار رفته در ساندویچ ساز عایق و از ایمنی بالایی برخوردار است ، طراحی داخلی بکار رفته در محصول از پوشش نچسب بوده که همین امر تاثیر شگرفی در تمیزی و پاک کردن آسان آن دارد.

پینینی ساندویچ ساز علاوه بر سادگی از زیبایی چشمگیری نیز برخوردار است چراغهای طراحی شده در کالا زمان روشن و خاموش بودن دستگاه را مشخص می کند و سیستم بصورت اتوماتیک در زمان داغ شدن کامل داخل از فعالیت خود باز می ایستد لوله شناور بکار رفته در پینینی ساندویچ ساز ارتفاع پخت و پز را تنظیم می کند.
توصیه می شود در هنگام پخت مقداری روغن و یا کره به سطح داخلی بزنید که شست شو سهل تر گردد توان مصرفی پینینی ساندویچ ساز معادل ۱/۸ کیلووات و ولتاژ طراحی شده در آن برابر با ۲۳۰ ولت و ۵۰ هرتز می باشد وزن ۱۴ کیلوگرمی محصول امکان جابه جایی و حرکت آن را هموار نموده طراحی مناسب بکار رفته در آن باعث افزایش زیبایی در محیط می گردد پینینی ساندویچ ساز قابلیت دسترسی بالا و کاربردی آسان دارد و توانسته از تکنولوژی روز جهان بهره گیرد.
پینینی ساندویچ ساز کالایی با توانایی بالا و کارا به مدت ۱۲ ماه توسط وان شف پشتیبانی و گارانتی می گردد.
ابعاد ۳۷۰ x 305 x 410 cm
Sandwich griddle
وزن محصول ۱۴kg
اگر به ساندویچهای فانتزی مدل کافه ها علاقه دارید به دنبال توستر های پنینی Panini maker باشید که میتوانید در آنها از انواع نانهای ضخیم و نازک بومی و فانتزی استفاده کنید.
اگر ساندویچ ساز را به منظور صرفه جویی در وقت تهیه می کنید نوعی را انتخاب کنید که دارای المنتی با توانایی داغ شدن سریع باشد.
ارائه ساندویچ ساز به همراه یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش تجهیزات آشپزخانه صنعتی تقدیم مشتریان می شود.

 

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 5,00 out of 5)
Loading...

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ۰۹۱۹۷۱۶۰۱۷۱ یا ۰۹۱۹۷۱۶۰۱۵۱ کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

جهت اطلاع از قیمت و نحوه خرید می توانید با شماره دفتر مرکزی فروش ۳۶۸۳۳۰۶۷-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.



ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *