سس زن مرینیتور مرغ سوخاری بدون وکیوم ایرانی

ابعاد : ۱۰۰در۷۰در۹۰ سانتیمتر

مرینیتور ، طعم و ادویه مرغ شما به این دستگاه وابسته می باشد به صورتی که شما پس از درست کردن سس مرغ تکه های خرد شده مرغ را به همراه سس در داخل این دستگاه ریخته و این دستگاه با چرخاندن تکه های مرغ داخل سس و نیروی دورانی گریز از مرکز باعث می شود که مرغ کاملا سس را به خود جذب و طعم دار شود.
این دستگاه دارای ابعاد ۱۰۰*۷۰*۹۰ و وزن ۴۵ کیلوگرم می باشد.

پس از برش مرغ ها و تبدیل آنها به قطعات کوچکتر ، نیاز است تا با فرمول خاص خود مرغ ها را مزه دار نمایید ، به این عمل مرنیت کردن یا سس زدن می گویند که با دستگاه سس زن سوخاری قابل اجراست.
مواد افزودنی را داخل مخزن دستگاه ریخته و با حرکت دورانی مرغ را ماساژ داده به طوری که مرغ و سس در هم نفوذ کرده و دیگر نیاز به خواباندن طولانی مدت نمی باشد.
مشخصات فنی مرینیتور : تمام استیل + نیمه اتوماتیک + عمل آوری در کمتر از ۵ دقیقه + در دو نوع با و بدون پمپ خلا

 

دستگاه مرینیتور از تجهیزات آماده سازی فست فود
طعم دار کردن مرغ های کنتاکی و قطعات بریده ، نیاز است که سس مخصوص سوخاری با طعم و مزه متفاوت به آنها اضافه شود ، به این عمل به اصطلاح مرینیت کردن یا سس زدن می گویند ، مرغ های کنتاکی و شنیسل ها عمده ترین کاربرد دستگاه مرینیتور است.
این دستگاه مواد افزودنی را به طور خودکار به غذا اضافه می کند و با ایجاد حرکت دورانی ، تمام افزودنی ها را مناسب و همسان می سازد.
دستگاه مرینیتور از جنس تمام استیل است و مانند دستگاه های مشابه ، ظرف زیرین دستگاه از جنس پلاستیک نیست ، به همین دلیل کاملا بهداشتی و بادوام است.
با این توضیح ، قیمت دستگاه مرینیتور‌ به نسبت رعایت موارد بهداشتی ، مناسب و مقرون به صرف خواهد بود.

 

مشخصات فنی دستگاه مرینیتور‌ :
تمام قطعات از جنس استیل ضد زنگ ساخته شده اند.
کاملاً بهداشتی و با دوام

دستگاه مرغ سوخاری مرینیتور steel Marinator
مرینیتور سس زن یکی از دستگاه های مورد نیاز در تولید مرغ کنتاکی می باشد که یکی از برند های معتبر در این زمینه مرینیتور استیل می باشد عملکرد این دستگاه به این صورت است که تکه های شسته شده مرغ را با مخلوطی از پودر مرینت و آب داخل مخزن مرینیتور فابری استیل ریخته و پس از روشن نمودن ، دستگاه شروع به حرکت چرخشی به مدت ۱۴ دقیقه می کند که این عمل باعث طعم دار شدن تکه های مرغ می شود.

مشخصات دستگاه کنتاکی :
نام دستگاه : مرینیتور
مدت گارانتی : ۱۲ ماه
قابلیت کارکرد : برق
آموزش دستگاه : دارد
سرویس و نگهداری : دارد
وضعیت موجودی
کاربرد دستگاه : مخلوط نمودن مواد افزودنی جهت تولید گوشت قرمز و مرغ با طمع های مختلف
ظرفیت دستگاه : ۱۰۰ کیلوگرم
کشور سازنده : ایران

 

دستگاه مرینیتور یا سس زن :
طعم دار کردن مرغ های کنتاکی و قطعات بریده ، نیاز است که سس مخصوص سوخاری با طعم و مزه متفاوت به آنها اضافه شود.
به این عمل به اصطلاح مرینیت کردن یا سس زدن می گویند.
مرغ های کنتاکی و شنیسل ها عمده ترین کاربرد دستگاه مرینیتور است.
این دستگاه مواد افزودنی را به طور خودکار به غذا اضافه می کند و با ایجاد حرکت دورانی ، تمام افزودنی ها را مناسب و همسان می سازد.
دستگاه مرینیتور از جنس تمام استیل است و مانند دستگاه های مشابه ، ظرف زیرین دستگاه از جنس پلاستیک نیست به همین دلیل کاملا بهداشتی و بادوام است ، با این توضیح ، قیمت دستگاه مرینیتور‌ به نسبت رعایت موارد بهداشتی ، مناسب و مقرون به صرف خواهد بود.

 

دستگاه مرینیتور سس زن :
جهت فراوری مرغ سوخاری کنتاکی برای فستفودها و همچنین فراوری و آماده سازی جوجه کباب برای رستوران ها و تالارها و فروشگاه های مواد پروتئینی در مدل های وکیوم دار و ساده در ظرفیت های مختلف تمام استیل نگیر۳۰۴ طراحی و تولید می گردد.
افزایش دهنده حجم و وزن مرغ
به همراه گارانتی و خدمات پس از فروش

مرینیتور ۴۰ و ۲۲ لیتری
عملکرد کلی دستگاه : ماساژ قطعات گوشت مرغ همراه مواد فزودنی در خلاء و آماده سازی جوجه کباب
این دستگاه عبارت است از یک مخزن است که پس از ریختن قطعات گوشت مرغ و افزودنی های لازم در آن توسط پمپ وکیوم هوای داخل مخزن کاملا تخلیه می شود.
سپس در شرایط خلاء مخزن به گردش در آمده و محصول با کمک پره های داخل مخزن ماساژ داده می شود.
با توجه به خلاء داخل مخزن افزودنی ها به خوبی جذب گوشت مرغ شده و در واقع عمل آوری جوجه کباب که در شکل سنتی طی ۲۴ تا ۴۸ ساعت به طول می انجامد توسط دستگاه مرینیتور در کمتر از ۱۵ دقیقه انجام می گیرد.

تفاوت مدل های مختلف
متناسب با میزان تولید جوجه کباب می توان این دستگاه را در ظرفیت های مختلف تولید گردد.

 

مزایا :
عمل آوری سریع جوجه کباب
صرفه جویی در مصرف زعفران ابلیمو و روغن
افزایش وزن جوجه کباب
طعم دهی بهتر از حالت عمل آوری سنتی
قطعات : تابلو فرمان و تایمر تنظیم زمان

 

آموزش استفاده از دستگاه مرینیتور مرغ
بازه ی ۱۰-۱۵ دقیقه کارکرد دستگاه مرینیتور مرغ باعث بالا رفتن کیفیت در طعم محصول میشود و کاهش زمان مذکور برای پخت امکان پذیر نیست.
در طول کارکرد دستگاه مرینیتور مرغ نیازی به کنترل و نظارت بر عملکرد دستگاه توسط کاربر نمیباشد و در طول این مدت کار بر میتواند به امور دیگری بپردازد به همین منظور و جهت جلوگیری از آسیب های احتمالی که میتواند به موتور وارد شود، سوییچ ایمنی در دستگاه مرینیتور مرغ تعبیه شده که مانع از کارکرد موتور خواهد شد.
به جهت اطمینان از بهداشت دستگاه مرینیتور مرغ ، بدنه دستگاه از استیل ضد زنگ ساخته شد که افراد به راحتی بتوانند تمامی قسمتهای دستگاه را با آب بشویند.
در ضمن قسمت مخزن دستگاه مرینیتور مرغ که محصول در آن ریخته می شود به همراه کلیه متعلقات ، قابل جدا کردن از دستگاه برای شستشوی اسان تر می باشد.

مشخصه الکتریکی دستگاه مرینیتور مرغ کنتاکی به شرح زیر میباشد :
تایمر قابل تنظیم بین ۱۰ الی ۱۵ دقیقه
۱۱۵ ولت ، ۶۰ هرتز ، تک فاز ، ۴٫۶ آمپر
۲۳۰ ولت ، ۵۰/۶۰ هرتز،تک فاز، ۲٫۳ آمپر

Marinator مرینیتور ریخته و پس از روشن نمودن ، دستگاه شروع به حرکت چرخشی به مدت ۱۴ دقیقه می کند که این عمل باعث طعم دار شدن تکه های مرغ می شود.
مرینیتور سس زن یکی از برند های ایرانی است که با چندین سال تجربه وتولید در این زمینه توانسته اعتبار خوبی در بین مصرف کنندگان بدست آورد عملکرد سس زن به این صورت است که تکه های شسته شده مرغ را با مخلوطی از پودر مرینت و آب داخل مخزن مرینیتور ریخته و پس از روشن نمودن ، دستگاه شروع به حرکت چرخشی به مدت ۱۴ دقیقه می کند که این عمل باعث طعم دار شدن تکه های مرغ می شود.
مرینیتور سس زن یکی از دستگاه های مورد نیاز در تولید مرغ کنتاکی می باشد که یکی از برند های ایرانی که به تازگی وارد این عرصه شده و از لحاظ کیفیت رقابتی نزدیک با نمونه های خارجی دارد مرینیتور است عملکرد سس زن به این صورت است که تکه های شسته شده مرغ را با مخلوطی از پودر مرینت و آب داخل مخزن مرینیتور ریخته و پس از روشن نمودن ، دستگاه شروع به حرکت چرخشی به مدت ۱۴ دقیقه میکند که این عمل باعث طعم دار شدن تکه های مرغ میشود.

توضیحات مرینیتور وکیوم دار
در آشپزخانه صنعتی یکی از مشکلاتی که رستوران ها و فست فود ها با آن دسته پنجه نرم میکنند از بین بردن بوی بد گوشت و فرآوری کردن گوشت است.
همانطور که میدانید این عمل زمان زیادی نیاز دارد و در سفارشات بالا باعث میشود که با کمبود گوشت فرآوری شده مواجه شوید.
شما میتوانید برای حل این مشکل ازدستگاه مرینیتور MARINATOR استفاده کنید طرز عملکرد این دستگاه به این صورت است که گوشت و مواد افزودنی و سس را داخل مخزن دستگاه ریخته می شود و سپس دستگاه گوشت را ماساژ میدهد و این عمل باعث میشود مواد افزودنی و سس در داخل گوشت نفوذ کند و تمام این فرایند زمانش از حالت سنتی بسیار سریع تر بوده.

مشخصات فنی مرینیتور وکیوم دار
تمام استیل
نیمه اتوماتیک
عمل آوری گوشت در کمتر از ۱۵ دقیقه
صرفه جویی در مصرف مواد اولیه مانند زعفران
افزایش حداقل ۲۰% حجم گوشت

 

طریقه استفاده مرینیتور وکیوم دار
تکه های مرغ و گوشت داخل مخزن این دستگاه ریخته میشود، طعم دهنده ها به صورت مایع به آن افزوده و درب مخزن بسته و سپس شلنگ وکیوم به شیر آبی رنگ مخزن وصل می شود.
با نگه داشتن دکمه مشکی تمام هوای مخزن تخلیه و مواد تحت فشار قرار داده میشود این عمل خونابه ی گوشت بیرون کشیده میشود و بوی بد گوشت از بین میرود.
سپس شلنگ را از مخزن جدا نموده وان را روی میکروسویچ جای شلنگ قرار داده بعد از روشن نمودن ، دستگاه به مدت ۷ دقیقه با ضربه و چرخش مواد داخل مخزن را ماساژ میدهد و به صورت اتوماتیک خاموش میشود افزودنی ها توسط وکیوم داخل گوشت و مرغ نفوذ میکند و باعث میشود حجم آن ها افزایش پیدا کند.

تهیه مرغ سوخاری در فست فود شامل چهار مرحله می باشد که توسط چهار دستگاه تجهیزات فست فود صورت می پذیرد.
خط کامل کنتاکی : جهت آماده سازی و پخت مرغ سوخاری
دستگاه های مورد نیاز : مرینیتور ، بریدینگ ، سرخ کن تحت فشار ، سرخ کن رو باز ، دیسپلی

 

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 5,00 out of 5)
Loading...

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ۰۹۱۹۷۱۶۰۱۷۱ یا ۰۹۱۹۷۱۶۰۱۵۱ کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

جهت اطلاع از قیمت و نحوه خرید می توانید با شماره دفتر مرکزی فروش ۳۶۸۳۳۰۶۷-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.



ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *