سینک دو لگن جوشی سینی دار با ورق ۱ میل

سینک یکی از وسایل ضروری در هر مکانی است که باید داشته باشد. برای خانه ها و آشپزخانه ها سینک های متفاوت با اندازه های مختلف طراحی و ساخته شده اند. یکی از مواردی که در سینک ها متفاوت است تعداد لگن آن است که هر جایی باید نسبت به نیاز خود تهیه کند. در این مطلب از سایت تجهیزات آشپزخانه وطن می خواهیم به معرفی و بررسی سینک دو لگن جوشی سینی دار با ورق ۱ میل بپردازیم.

سینک دو لگن جوشی سینی دار با ورق ۱ میل

سینک دو لگن جوشی سینی دار با ورق ۱ میل:

یکی از ویژگی های بسیار مهم که باید سینک ها داشته باشند سینی است و سینک هایی که سینی ندارند طرفدار زیادی نیز ندارند. این سینک به صورت دو لگن جوشی طراحی و ساخته شده است و دارای سینی نیز می باشد به همین خاطر دارای طرفداران بسیار زیادی است. جنس این سینک از استیل می باشد و استیلی که برای روی این سینک و سینی آن استفاده شده است بسیار با کیفیت می باشد و ضخامت آن یک میلی متر می باشد.

این سینک دارای پاتروکی از جنس استیل می باشد و ضخامت ورق استیلی که در این قسمت استفاده شده است ۰/۸ است. استیل هایی که در ساخت این سینک استفاده شده است نگیر می باشد. این سینک بسیار با کیفیت می باشد و یکی از محصولات پرفروش مجموعه است. مجموعه وطن کیچن تولید کننده تجهیزات آشپزخانه با بالاترین کیفیت می باشد و نسبت به کیفیت بالایی که دارد، دارای قیمت مناسب است.

شما کاربران عزیز از سراسر ایران می توانید این سینک را تهیه نمایید و مجموعه به سراسر ایران ارسال می کند.

 

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ۰۹۱۹۷۱۶۰۱۷۱ یا ۰۹۱۹۷۱۶۰۱۵۱ کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

جهت اطلاع از قیمت و نحوه خرید می توانید با شماره دفتر مرکزی فروش ۳۶۸۳۳۰۶۷-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.



ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *