بلال پز کشویی رنگ کوره ای نسوز از ۴ تا ۷ کشو قابل سفارش

بلال یکی از مواد غذایی مورد علاقه کودکان و بزرگسالان است و همچنین جز مواد غذایی سالم می باشد که بسیاری از افراد بلال مصرف می کنند. بلال  به روش های مختلف پخته می شود. بعضی افراد آن را روی منقل ها، بعضی افراد با استفاده از گاز و… در ست می کنند. یکی از روش های درست کردن بلال استفاده از دستگاه های بلال پز است. دستگاه های بلال پز بسیار زیادی در بازار وجود دارد که هر کدام دارای مدل و اندازه های مختلف می باشد . در این مطلب از سایت تجهیزات آشپزخانه وطن می خواهیم به معرفی و بررسی بلال پز کشویی رنگ کوره ای نسوز از ۴ تا ۷ کشو قابل سفارش بپردازیم. با ما همراه باشید.

بلال پز کشویی رنگ کوره ای نسوز از ۴ تا ۷ کشو قابل سفارش

بلال پز کشویی رنگ کوره ای نسوز از ۴ تا ۷ کشو قابل سفارش:

این بلال پز به صورت کشویی طراحی و ساخته شده است  و همانطور که در تصویر بالا مشاهده میکنید بسیار زیبا و لوکس است. این بلال پز کشویی برای مغازه هایی که به تعداد بالا بلال درست می کنند مناسب می باشد. حتی افرادی بودند که از این دستگاه در کنار پارک ها و شهر بازی ها استفاده می کردند و با پخت و فروش بلال کسب درآمد می کردند. رنگ استفاده شده در این دستگاه کوره ای می باشد و یکی از مزیت های این رنگ این است که نسوز است. این بلال پز کشویی دارای اندازه های مختلف می باشد که از چهار کشو تا هفت کشو قابل طراحی می باشد. هرکس باید نسبت به نیاز خود سفارش دهد.

این بلال پز مانند تمام محصولات مجموعه تجهیزات آشپزخانه وطن دارای کیفیت بسیار بالا است و نسبت به کیفیت بالایی که دارد، دارای قیمت مناسب می باشد. مجموعه دارای تضمین قیمت و کیفیت می باشد و شما می توانید با اطمینان کامل این محصول را تهیه کنید. ترکیب رنگ هایی که در ساخت این بلال پز استفاده شده است بسیار زیبا می باشد و یکی از دلایل لاکچری بودن این محصول همین ترکیب رنگ ان است. در ساخت این بلال پز از پایه های چرخدار استفاده شده است که به راحتی می توانید این محصول را جابجا کنید. این بلال پز دارای اندازه مناسبی می باشد و جای زیادی اشغال نمی کند و شما می توانید در هر جایی استفاده کنید.

شما کاربران عزیز از سراسر ایران می توانید این محصول را سفارش دهید و مجموعه تجهیزات آشپزخانه وطن با بالاترین کیفیت به سراسر ایران ارسال می کند.

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ۰۹۱۹۷۱۶۰۱۷۱ یا ۰۹۱۹۷۱۶۰۱۵۱ کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

جهت اطلاع از قیمت و نحوه خرید می توانید با شماره دفتر مرکزی فروش ۳۶۸۳۳۰۶۷-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.



ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *