دستگاه ذرت مکزیکی با میز استیل بدنه چوبی چرخدار

ابعاد : ۸۵در۶۰در۱۳۴ سانتیمتر

دستگاه ذرت مکزیکی مناسب برای فروش ذرت با قارچ و پنیر در اماکن عمومی و مراکز تجاری جهت پخت انواع غذاهای تنقلاتی مانند ذرت مکزیکی ، اسپاگتی مورد استفاده می باشد که این دستگاه با سوخت برق یا گاز یا هر دو موجود می باشد ، در صورت تمایل می توانید این دستگاه را در یک میز قرار دهید ، ذرت مکزیکی بین عموم مردم به خصوص جوانان کاملا محبوبیت پیدا کرده است و قابلیت استفاده در اغذیه فروشی ها رستوران ها کافی شاپ ها سوپرمارکتها در پارکها جلوی ورزشگاهها معابر شلوغ از تظر جمعیتی را دارد.
دارای ابعاد : ارتفاع ۱۳۴ سانتیمتر عرض ۶۰ سانتیمتر طول ۸۵ سانتیمتر می باشد.

بدنه تمام استیل دستگاه ذرت مکزیکی موجب می گردد شست و شوی دستگاه آسان تر شده و در برخورد مستقیم آب دستگاه دچار زنگ زدگی نگردد و ظاهر دستگاه ذرت مکزیکی بسیار شکیل و زیبا می باشد.

ابعاد ذرت مکزیکی با مناسب ترین قیمت ممکن به سفارش مشتری طراحی می شود و اندازه استاندارد این دستگاه ها عبارتند از طول=۸۵ و عرض=۶۰ و ارتفاع=۱۳۴ سانتیمتر می باشد.
طراحی شده با اصول و مهندسی ذرت مکزیکی سازهای خارجی اتاقک زیبای ذرت مکزیکی با تمام لوازم مربوطه و ادویه جات خارجی و ذرت ، دستگاه دارای دو مدل گازی و برقی می باشد که پیشنهاد ما به شما استفاده از نوع گازی می باشد.

دستگاه ذرت مکزیکی در فضای کم و کوچک ، طرح جذاب و دیدنی را برای شما و مشتریانتان به ارمغان می آورد.

این دستگاه جهت بخار پز نمودن ذرت ها ، قارچ و پنیر می باشد که از جنس استیل طراحی گردیده است.
بدنه ی تمام استیل میز دستگاه تهیه ذرت مكزيكي موجب می گردد شست و شوی دستگاه آسان تر شده و در برخورد مستقیم آب دستگاه دچار زنگ زدگی نشود ، ظاهر بسیار زیبا و شکیلی داراست.

دستگاه پخت ذرت مکزیکی یا ذرت مکزیکی ساز برای پخت و پز ذرت مکزیکی جهت استفاده در فست فود ها ، ساندویچی ها تولید شده است.
این دستگاه که به دستگاه بخار پز ذرت مکزیکی نیز معروف است از کیفیت و بدنه ساخت بسیار بالایی برخوردار بوده و پخت ذرت مکزیکی را به ساده ترین و سریع ترین روش برای شما فراهم می کند ، کار با دستگاه ذرت مکزیکی بسیار آسان و راحت می باشد.

 

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (2 votes, average: 5,00 out of 5)
Loading...

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ۰۹۱۹۷۱۶۰۱۷۱ یا ۰۹۱۹۷۱۶۰۱۵۱ کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

جهت اطلاع از قیمت و نحوه خرید می توانید با شماره دفتر مرکزی فروش ۳۶۸۳۳۰۶۷-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.



ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *