دستگاه گوجه صاف کن – تمام استیل – تفاله خروجی اتوماتیک – ظرفیت ۲۵۰ کیلو

یکی از چاشنی های اصلی غذا ها رب گوجه می باشد و مصرف افراد از رب گوجه بسیار زیاد می باشد. امروزه رب گوجه ها در برند های مختلف تولید شده اند و بسیار با کیفیت هستند. ولی بسیاری از مکان ها چون به مقدار بسیار زیاد رب گوجه نیاز دارند به صرفه نیست که از آنها استفاده کنند. آنها معمولا خودشان گوجه خریداری می کنند و رب گوجه درست می کنند. یکی از دستگاه های بسیار ضروری برای آنها گوجه صاف کن است. گوجه صاف کن در اندازه و مدل های مختلف طراحی و ساخته شده است که هرکسی باید نسبت به نیاز خود تهیه کند. در این مطلب از سایت تجهیزات آشپزخانه وطن می خواهیم به معرفی و بررسی دستگاه گوجه صاف کن – تمام استیل – تفاله خروجی اتوماتیک – ظرفیت ۲۵۰ کیلو بپردازیم. با ما همراه باشید.

دستگاه گوجه صاف کن - تمام استیل - تفاله خروجی اتوماتیک - ظرفیت ۲۵۰ کیلو

دستگاه گوجه صاف کن – تمام استیل – تفاله خروجی اتوماتیک – ظرفیت ۲۵۰ کیلو:

این دستگاه گوجه صاف کن به صورت تمام استیل طراحی و ساخته شده است و استیلی که در ساخت این دستگاه استفاده شده است بسیار با کیفیت می باشد. شستشو این دستگاه بسیار راحت می باشد. یکی از مزیت های این دستگاه این است که تفاله گوجه را به صورت اتوماتیک خارج می کند. این دستگاه یکی از پرطرفدار ترین و پرفروش ترین دستگاه گوجه صاف کن مجموعه می باشد. ظرفیت این دستگاه ۲۵۰ کیلو گرم می باشد که اندازه مناسبی می باشد.

این دستگاه برای تالار ها، رستوران ها، هتل ها و…. مناسب  و کاربردی می باشد. در ساخت این دستگاه از قطعات و وسایل بسیار با کیفیت و مرغوب استفاده شده است و خرابی آن بسیار کم می باشد. مجموعه تجهیزات آشپز خانه وطن دارای تضمین قیمت و کیفیت می باشد و شما می توانید با اطمینان کامل این دستگاه را تهیه کنید.

شما کاربران عزیز از سراسر ایران می توانید این دستگاه را سفارش دهید و مجموعه با بالاترین کیفیت به سراسر ایران ارسال می کند.

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ۰۹۱۹۷۱۶۰۱۷۱ یا ۰۹۱۹۷۱۶۰۱۵۱ کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

جهت اطلاع از قیمت و نحوه خرید می توانید با شماره دفتر مرکزی فروش ۳۶۸۳۳۰۶۷-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.



ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *