سرخ کن مبله THOR ساخت چین

برند : Thor Made in China

ابعاد : ۴۰در۷۸در۱۱۸ سانتیمتر

سرخ کن مبله گازی مناسب برای فست فود و پخت سیب زمینی و هات داگ ساخته شده توسط مارک تور در کشور چین که دارای دو سبد و لگنی به ظرفیت بیست لیتر روغن از جنس استیل و شیر تخلیه بزرگ در پایین دستگاه می باشد.
ظرفیت روغن ۲۰ تا ۲۵ لیتر
ابعاد دستگاه ۱۱۷۵(H) x 395(W) x 775(D) میلیمتر
ابعاد ناحیه پخت ۳۵۵(W)x 355(D)x 890(H) میلیمتر
بدنه استیل
وزن ۶۴ کیلوگرم
سرخ کن دارای سه شعله برای قرار دادن سبد ها و یک طرح مدولار و قوی است که از فولاد ضد زنگ با کیفیت بالا ساخته شده است و از دیگر ویژگی های این صفحه کنترل دستی گاز و سوپاپ ایمنی مشعل های فولادی ضد زنگ و پایه های قابل تنظیم می باشد.
سرخ کن های Thor در سایز های استاندارد برای استفاده در مکان های سرپوشیده می باشند که سرخ کن مناسب برای سرخ کردن هر نوع گوشت و ماهی هست و از ویژگی های استاندارد این سرخ کن می توان به درب های استیل ضد زنگ آویز استیل ضد زنگ و مخزن خنک برای ماهی اشاره کرد.

 

 

 

 

 

سرخ کن مطابق نیاز هر آشپزخانه صنعتی با سهولت عملکرد و کارایی بالا ساخته شده است.
Thor Freestanding Fryer
شرکت سازنده Thor
سرخ کن تور
این نوع سرخ کن دارای چهار شعله برای قرار دادن سبد ها و یک طرح مدولار و قوی است که از استیل ضد زنگ با کیفیت بالا ساخته و پرداخته شده است.
سرخ کن تور از دیگر ویژگی های این دستگاه صفحه کنترل دستی گاز سوپاپ ایمنی مشعل های استیل ضد زنگ و پایه های قابل تنظیم می باشد لذا سرخ کن های Thor جمع و جور و قابل استفاده در محیط های سر پوشیده است که سرخ کن Thor هر نوع گوشت و ماهی رو به خوبی سرخ می کند و از ویژگی های استاندارد این سرخ کن می توان به درب های استیل ضد زنگ آویز استیل ضد زنگ و مخزن خنک برای ماهی اشاره کرد.
ارائه سرخ کن به همراه یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش تجهیزات فست فود تقدیم مشتریان می گردد.

 

 

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 5,00 out of 5)
Loading...

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ۰۹۱۹۷۱۶۰۱۷۱ یا ۰۹۱۹۷۱۶۰۱۵۱ کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

جهت اطلاع از قیمت و نحوه خرید می توانید با شماره دفتر مرکزی فروش ۳۶۸۳۳۰۶۷-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.



ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *