یخچال شوکیک بدنه مشکی بدون برفک

امروزه در سطح شهر ها کیک فروشی و شیرینی پزی های بسیار زیادی وجود دارد. یکی از وسایل بسیار ضروری برای شیرینی پزی ها یخچال می باشد. یخچال های شیرینی پزی مخصوص  نگهداری کیک و شیرینی طراحی و ساخته می شوند. این نوع یخچال ها در مدل و اندازه های مختلف طراحی و ساخته می شوند. هر شیرینی پزی باید نسبت به نیاز خود اقدام به خرید یخچال کند. در این مطلب از تجهیزات آشپزخانه وطن می خواهیم به معرفی و بررسی یخچال شوکیک بدنه مشکی بدون برفک بپردازیم. با ما همراه باشید.

یخچال شوکیک بدنه مشکی بدون برفک

معرفی و بررسی یخچال شوکیک بدنه مشکی بدون برفک:

یخچال شوکیک یکی از یخچال هایی است که مخصوص نگهداری کیک و شیرینی طراحی و ساخته شده است. این یخچال دارای بدنه به رنگ مشکی می باشد که بسیار زیبا و لاکچری است. همانطور که میدانید برای شیرینی و کیک برفک ضرر دارد و باید یخچال هایی که طراحی می شوند بدون برفک باشند و این یخچال نیز بدون برفک طراحی و ساخته شده است.  در ساخت این یخچال از قطعات و وسایل بسیار با کیفیت و مرغوب استفاده شده است و خرابی آن بسیار کم می باشد.

این یخچال شوکیک علاوه بر این که از فاسد شدن کیک و شیرینی ها جلوگیری می کند باعث می شود که کیک و شیرینی ها تازه بمانند. داخل یخچال به اندازه کافی نور است و زمانی که مشتریان می خواهند کیک داخل آن را ببینند در روشنایی کامل می بینند. شیشه های استفاده شده در جلوی یخچال بسیار با کیفیت و مرغوب است و از خارج شدن سرما جلوگیری می کند. این ویژگی باعث می شود که انرژی کمتری هدر برود و مصرف برق آن فروشگاه نیز کمتر می شود.این یخچال مانند تمام محصولات مجموعه دارای کیفیت بسیار بالا است و همچنین قیمت آنها نسبت به کیفیتی که دارد، مناسب می باشد. مجموعه دارای تضمین قیمت و کیفیت است و شما می توانید با اطمینان کامل این محصولات را تهیه کنید.

شما کاربران عزیز از سراسر ایران می توانید این یخچال را سفارش دهید و مجموعه تجهیزات آشپزخانه وطن به سراسر ایران ارسال می کند.

 

 

 

یخچال شوکیک بدنه مشکی بدون برفک قابل سفارش در ابعاد دلخواه

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ۰۹۱۹۷۱۶۰۱۷۱ یا ۰۹۱۹۷۱۶۰۱۵۱ کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

جهت اطلاع از قیمت و نحوه خرید می توانید با شماره دفتر مرکزی فروش ۳۶۸۳۳۰۶۷-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.



ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *