آبسردکن تک شیر تمام استیل نگیر باشیر ضد چکه

کارکرد : نو

سال تولید : ۱۳۹۶

برند : ساخت ایران

ابعاد : ۵۵در۶۰در۱۳۰ سانتیمتر

آبسردكن تمام استيل نگير تك شير با موتور ۱/۴ ، آبسردكن استيل ، جنس مخزن و بدنه استيل نگير ، موتور دستگاه تايلندي که با قيمت مناسب به مشتریان ارائه می گردد ، انواع آب سرد کن استیل از نوع استیل براق و بادوام بوده و با کیفیت بالا تولید می گردند و این شرکت نماینده رسمی تولیدات شرکت های خارجی همچون مجیک ، هیمالیا می باشد.
سیستم کارکرد دستگاه های آبسردکن های استیل و فلزی تولید شده کاملا به صورت اتوماتیک بوده و در انواع و اندازه های یک شیر ، دوشیر ، سه شیر ، چهارشیر تولید می گردد.
عمده استفاده آبسرد کن های استیل را میتوان اداره جات و ارگان ها ، مساجد و شرکت ها و مکان های عمومی و در کل مکان های عمومی را مثال زد.

آبسردکن یک شیر یا آب سردکن استیل تک شیر که آبسردکن یک شیر استیل جهت تامین آب خنک و گوارا و بهداشتی مورد استفاده قرار می گیرد ، از این آبسرد کن معمولا در انواع اماکن عمومی و خصوصی جهت تامین آب خنک و یا آب سرد در فصول گرم سال بهره برداری می گردد ، استفاده از این نوع آبسرد کن ها بسیار آسان و ساده بوده و فقط کافیست که به آب شهری و برق شهری وصل نمایید تا آب گوارا و خنک را به هر میزان که نیاز دارید در اختیار شما قرار دهد.
بدنه این آبسرد کن ها از استیل نگیر غیر مغناطیسی تولید گردیده و دارای طول عمر بسیار بالا می باشند و مطابق با آخرین بخشنامه های بهداشتی تولید و ارائه می گردند.
آبسردکن یک شیر استیل از جمله پرکاربردترین نوع آبسرد کن در ایران میباشد که دارای استفاده گسترده ای می باشد.
آب سرد کن های یک شیر خود را در دو مدل عرضه می نماید ، این دو مدل از نظر قطعات به کار رفته با هم تفاوت هایی دارند ، مدل اول دارای کیفیت مناسب و مدل دوم نوع با کیفیت عالی می باشد.
آبسرد کن استیل در نوع تک شیر معمولا برای فضاهای کوچک مورد استفاده قرار میگیرد.
برای مکان های بزرگتر می توانید آبسرد کن دو شیر یا مدل های بزرگ تر را انتخاب نمایید.
در هنگام خرید آبسردکن های صنعتی یکی از موارد مهمی که بایست مورد توجه قرار داد ، میزان افرادی است که میخواهند از این آب سردکن استفاده نمایند.
تعداد این افراد تاثیر مستقیم در راندمان آب سردکن خواهد داشت ، در مکان های که مصرف آب زیاد نمی باشد و برای مصارف معمول می توان از آب سرد کن یک شیر استفاده نمود.
این آبسرد کن به آب لوله کشی و برق شهری معمولی و فاضلاب شهری وصل گردیده و شروع به کار می نماید و آبی گوارا و خنک ، تمیز و بهداشتی را برای شما به ارمغان می آورد.
آبسردکن یک شیر دارای بدنه استیل ضد زنگ می باشد.
شما میتوانید از آبسردکن استیل در مغازه ها ، رستوران ها ، فست فود و کافی شاپ ها ، مکان های عمومی ، به عنوان آبسردکن مدرسه و دانشگاه ها ، ایستگاه های راه آهن ، مساجد و حسینه ها و در کل مکان های عمومی و خصوصی بهره برداری نمایید.
سیستم کاردکرد آبسردکن های استیل صد در صد و تمام اتوماتیک می باشد و دمای آب خروجی و قدرت موتور در آنها قابل تنظیم است ، همچنین در آبسرد کن استیل از شیرهای ضدچکه جهت راندمان بالاتر استفاده گردیده است.

مشخصات فنی آبسردکن یک شیر :
قدرت موتور : یک ششم الی یک چهارم اسب بخار بنا به سفارش مشتری
حدود برق مصرفی : ۱۵۰ تا ۲۵۰ وات
نوع برق مصرفی : تک فاز ۲۲۰ ولت شهری معمولی
جنس بدنه : استیل استنلس نگیر غیر مغناطیسی
نوع فن: موتوژن تبریز یا دانفوس
نوع کندانسور : هوایی با لوله مسی مرغوب ، با فین آلمینیومی
نوع کمپرسور : کالترون ، ال جی ، دانفوس ، تکامسه ، کتلون بنا به سفارش مشتری همه انواع موتور موجود است
مدت زمان گارانتی برای برخی از انواع شش ماه و برای برخی ۱۲ ماه
عمر مفید دستگاه ده سال
عایق دستگاه : فوم تزریق به ضخامت ۳ تا ۵ سانت
مدت زمان خدمات پس از فروش ۱۰ سال
نوع لوله کشی برودتی : مسی

آبسردکن یک شیر استیل یک انتخاب ارزان و ایمن و با دوام و شکیل برای تامین آب خنک مورد نیاز شما می باشد و توانایی کارکردن در مناطق فوق گرم جنوب ایران و یا مناطق گرم و مرطوب و گرم خشک را دارا می باشد پس با توجه به طراحی مدرن و پرقدرت آبسردکن تک شیر نیازی نیست نگران شرایط آب و هوای بد منطقه خود باشد.
علاوه بر بدنه خارجی آبسردکن تک شیر ، منبع آب خنک این دستگاه نیز کلا و کاملا از استیل خالص با جوشکاری آرگون صورت گرفته است.
تمامی این موارد نشان از کیفیت بالایی این محصول در بدنه خود دارد.
از طرفی گارانتی ۱۲ ماهه این محصول آبسردکن تضمین بر کارکرد مناسب آن خواهد بود.

 

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (3 votes, average: 5,00 out of 5)
Loading...

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ۰۹۱۹۷۱۶۰۱۷۱ یا ۰۹۱۹۷۱۶۰۱۵۱ کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

جهت اطلاع از قیمت و نحوه خرید می توانید با شماره دفتر مرکزی فروش ۳۶۸۳۳۰۶۷-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.



ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *