ترازوی پند پرینتردار فروشگاهی

 

ترازو پند دیجیتال مدل پنجاه کیلوگرمی پرینتردار مناسب برای میوه فروشی و سوپر مارکت و بقالی است که دارای سینی استیل و بدنه پلاستیکی بوده و با گارانتی و خدمات پس از فروش تقدیم مشتریان می گردد.
ترازو ۵۰کیلویی پرینتر دار پند
ترازو پرینت دار پند ۵۰ کیلویی طرحی از مدل ۳۰ کیلویی بوده که پس از این ظرفیت تولید گردید ترازو دیجیتال پند از سال ۱۳۸۶ در حال تولید است که با رعایت دقت ۱۰ گرم در ظرفیت ۵۰ کیلو گرم توزین می نماید طرح و کاربری ترازو کاملا فروشگاهی است که در ابعاد ۵۵ × ۴۵ سانتی متر مناسب جهت استفاده در سوپر میوه و فروشگاه های بزرگ است.
ترازو پرینتر دار پند با تولید بارکد واقعی با استاندارد نرم افزار پند امکان انتقال اطلاعات را از بارکد صادر شده توسط ترازو پند به صندوق فروشگاهی و صندوق پوز دارا ایجاد می نماید گزارشات ترازو در lcd نمایشگر قابل ملاحظه ، تصحیح و تغییر است.
بر روی هر فاکتور صادر شده توسط ترازو قیمت کالا ، وزن و قیمت کل ، نام فروشگاه ، آدرس و شماره تماس وجود دارد که در صورت تخلف فروشنده و یا صندوق دار امکان پیگیری برای مدیر فروشگاه و مشتری وجود دارد در زمان صدور فاکتور ترازو فروشگاهی نیز مشتری هم پای فروشنده در روند توزین و محاسبه ی مبلغ قرار گرفته و از طریق گزارش مشتری از ریز فاکتور ترازو آگاه می گردد.
ترازوی پرینتردار بهترین انتخاب در مصارف فروشگاهی می باشد این ترازو با امکان چاپ فاکتور فروش جهت مشتری و حفظ گزارش در حافظه ی دستگاه عملیات فروش را تکمیل می نماید.

 

ترازو پرینتردار پند
ترازوی پند در گروه ترازوی فروشگاهی قرار گرفته است که سالهای زیادی است که بالاترین آمار فروش ترازو را به خود اختصاص داده است ترازوی دیجیتال تنوع زیادی دارد که بر اساس نوع مصرف از ترازوی پند طبقه بندی می گردد.
ظرفیت ترازو دیجیتال ۵۰ کیلو گرم
دقت در توزین مواد با ظرفیت ۵۰ کیلوگرم ۱۰ گرم می باشد
دارای ۱۴ ماه گارانتی شرکت ترازو پند
ظاهر و کاربری ترازو به صورت کاملا فروشگاهی
کیبرد فشاری با استفاده ی راحت
سینی در دو مدل قابل انتخاب تخت و لبه دار
نمایشگر از جنس led
نمایشگر حروف در lcd چراغی
جنس بدنه از پلاستیک
تولید بارکد واقعی ترازو فروشگاهی بر اساس نرم افزار پند
پرینتر داخلی با وضوح بالا
گزارش فروش ترازو به صورت سه زمانه
تنظیم ساعت و تاریخ فاکتور
قید و ثبت اسم فروشگاه ، آدرس و شعار برای فروشگاه
ثبت و نگه دارای امار اقلام غیر وزنی در حافظه ی فروش ترازو دیجیتال
ترازوی دیجیتال صنعتی پند ترازو صنعتی می باشد که در برابر ضربه و فشار بسیار قوی عمل نموده و مناسب برای محیط های صنعتی می باشد در کارخانه ها در امور بسته بندی یا قسمت ترخیص جنس در انبار نیاز به ترازوی دیجیتالی هست که در برابر ضربه و فشار مقاوم می باشد زیرا در این محیط ها معمولا کارگران اجناس یا قطعات را پرت کرده و به ترازو ضربه وارد می نمایند و در صورت مقاوم نبودن ترازو به سادگی آسیب می بیند این خود متحمل هزینه می باشد که در انتها کاربر به نتیجه خواهد رسید که بدنه ی ترازو مقاوم باشد و استفاده از ترازو صنعتی به صرفه تر می باشد.
ارائه ترازو آشپزخانه به همراه یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش تجهیزات آشپزخانه صنعتی تقدیم مشتریان می گردد.

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 5,00 out of 5)
Loading...

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ۰۹۱۹۷۱۶۰۱۷۱ یا ۰۹۱۹۷۱۶۰۱۵۱ کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

جهت اطلاع از قیمت و نحوه خرید می توانید با شماره دفتر مرکزی فروش ۳۶۸۳۳۰۶۷-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.



ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *