یخچال مکعبی بنماری دار جهت نگهداری ترشیجات و لبنیات

یخچال یکی از وسایل ضروری در همه فروشگاه ها و آشپزخانه ها می باشد. امروزه با پیشرفت تکنولوژی یخچال های بسیار زیادی در اندازه و مدل های مختلف طراحی و ساخته شده است که هرکدام دارای ویژگی های مخصوص به خود می باشد. افراد با توجه به نیاز خود باید اقدام به خرید یخچال کنند.فروشگاه هایی که یخچال در معرض دید مشتریان قرار دارد، نمای یخچال بسیار مهم است زیرا اگر نمای یخچال زیبا باشد، نمای مغازه نیز زیبا می شود. در این مطلب از تجهیزات آشپزخانه وطن می خواهیم به معرفی و بررسی یخچال مکعبی بنماری دار جهت نگهداری ترشیجات و لبنیات بپردازیم. با ما همراه باشید.

یخچال مکعبی بنماری دار جهت نگهداری ترشیجات و لبنیات

معرفی و بررسی یخچال مکعبی بنماری دار جهت نگهداری ترشیجات و لبنیات:

این یخچال به صورت مکعبی طراحی و ساخته شده است که بسیار زیبا می باشد. یخچال های موجود در بازار دارای اندازه های مختلفی می باشد. داخل این یخچال به صورت کاملا مناسب طبقه بندی شده است که می توانید به راحتی چندین مواد غذایی داخل این یخچال نگه دارید. همچنین داخل یخچال دارای بنماری است که به راحتی می توانید ترشیجات و لبنیات را داخل این بنماری ها نگهداری کنید. در ساخت این یخچال از قطعات و وسایل بسیار با کیفیت و مرغوب استفاده شده است و خرابی آن بسیار کم است.

داخل این یخچال به اندازه کافی لامپ و روشنایی قرار داده شده است و مشتریان می توانند به راحتی مواد غذایی داخل یخچال را مشاهده کنند. در ساخت این یخچال مکعبی از پایه های چرخدار استفاده شده است که شما می توانید به راحتی یخچال را جابجا کنید. اندازه این محصول مناسب می باشد و نسبت به یخچال های دیگر جای کمی را اشغال می کند. این یخچال علاوه بر این که مواد غذایی را سرد می کند تا فاسد نشوند، باعث می شود که مواد غذایی تازه بمانند. این یخچال مانند تمام محصولات مجموعه دارای کیفیت بسیار بالا است و نسبت به کیفیتی که دارد، دارای قیمت مناسب است. مجموعه دارای تضمین قیمت و کیفیت است و شما می توانید با اطمینان کامل این محصول را تهیه کنید.

شما کاربران عزیز از سراسر ایران می توانید این یخچال را سفارش دهید و مجموعه تجهیزات آشپزخانه وطن با بهترین کیفیت و امنیت به سراسر ایران ارسال می کند.

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ۰۹۱۹۷۱۶۰۱۷۱ یا ۰۹۱۹۷۱۶۰۱۵۱ کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

جهت اطلاع از قیمت و نحوه خرید می توانید با شماره دفتر مرکزی فروش ۳۶۸۳۳۰۶۷-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.



ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *